Przetargi.pl
Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu; CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimerów; CZĘŚĆ nr 2 – Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem

Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Plac Jagielloński
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3845306 , fax. 48 3845307
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
    Plac Jagielloński 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3845306, fax. 48 3845307
    REGON: 000741720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatr.radom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu; CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimerów; CZĘŚĆ nr 2 – Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W ramach zadania planowane są następujące działania: zakup reflektorów wraz z osprzętem, zakup dimerów, montaż zapadni osobowej z napędem elektrycznym (wraz ze sterownikiem), wymiana sztankietów i torowiska kurtyny. Zamówienie składa się z 2 części. CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimmerów dotyczy dostawy: a) 17 reflektorów profilowych wraz z osprzętem; b) 11 reflektorów PC 650 W wraz z osprzętem; c) 5 zestawów regulatorów światła (dimmerów) CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem dotyczy: a) dostawy i montażu sztankietu – 1 zestaw b) dostawy i montażu torowiska do kurtyny wraz z wózkami – 1 zestaw c) dostawy i montażu zapadni osobowej z napędem elektrycznym – 1 zestaw d) dostawy i montażu sterowników do zapadni– 1 zestaw Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SIWZ. Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Kontakt do przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie: Artur Fajdek tel: 725 725 355
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45350000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wypełnionym formularzem ofertowym o treści odpowiadającej załącznikowi do siwz należy dostarczyć: 1. Parafowany na każdej stronie wzór umowy o treści odpowiadającej treści załącznika do siwz. 2. Dokument pełnomocnictwa (gdy występuje pełnomocnik) 3. Karty katalogowe producenta (jeśli takowe istnieją) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach