Przetargi.pl
Modernizacja drogi w miejscowości Suchcice.

GMINA DRUŻBICE ogłasza przetarg

  • Adres: 97-403 Drużbice, 77 A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 631-10-78 (79) , fax. 44 631-12-59
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DRUŻBICE
    77 A
    97-403 Drużbice, woj. łódzkie
    tel. 44 631-10-78 (79), fax. 44 631-12-59
    REGON: 590648089
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi w miejscowości Suchcice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi w miejscowości Suchcice. Lokalizacja inwestycji: działka nr ewidencyjny 337 obręb geodezyjny Suchcice, gm. Drużbice. 2. Odcinek objęty modernizacją ma łączną długość 460 m i szerokość jezdni 3,20 m. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:1) ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej,2) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową,3) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej na powierzchni 1494,50 m²,4) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 1494,50 m²,5) wyrównanie istniejącej jezdni i podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym średnio 70 kg/m²,6) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 1494,50 m²,7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 1494,50 m². ​ 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) projekt drogi - stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ, 3) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ. ​ Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa projekt drogi oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót załączony do SWZ stanowi opracowanie wtórne w stosunku do wskazanych wyżej dokumentów. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki w zakresie:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający określa, że warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, że:- posiada odpowiednie ubezpieczenia(e) odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli:1) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 130 000,00 zł brutto (sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100), polegającą na wykonaniu robót drogowych obejmujących modernizację, remont, przebudowę lub budowę drogi, z załączeniem dowodu określającego czy ta robota budowlana została wykonana należycie,2) Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg,- uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831),- dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- w przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach