Przetargi.pl
„Modernizacja drogi w Dąbiu Chrobakowym w ramach zadania pn.: Nakładka asfaltowa w Dąbiu Chrobakowym”.

URZĄD GMINY W PSARACH ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 322944921
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD GMINY W PSARACH
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. +48 322944921
    REGON: 000537243
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi w Dąbiu Chrobakowym w ramach zadania pn.: Nakładka asfaltowa w Dąbiu Chrobakowym”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji drogi polegającej na ułożeniu nowej nawierzchni w postaci warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej. Z uwagi iż pod powyższą warstwą przewiduje się wykonanie różnego zakresu robót, inwestycję podzielono na trzy odcinki.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:2.1. Odcinek 1 – (od założonego kilometra 0+000 do km 1+151) na którym pod warstwą ścieralną przewiduje się wykonanie frezowania profilującego oraz wykonanie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z betonu asfaltowego AC 11W o minimalnej grubości 3cm (średnio 4cm) na bazie asfaltu modyfikowanego. Szerokość ulicy na przedmiotowym odcinku – 5,5m.2.2. Odcinek 2 – (od założonego kilometra 1+151 do km 1+414) na którym nie przewiduje się frezowania profilującego. Przed ułożeniem warstwy wyrównawczej o minimalnej grubości 3cm (średnio 5cm) przewiduje się tylko mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni, odspojenie luźnych części oraz skropienie emulsją kationową. Szerokość ulicy na przedmiotowym odcinku – 5m.2.3. Odcinek 3 – (od założonego kilometra 1+414 do km 1+440) na którym pod warstwą ścieralną przewiduje się wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5cm oraz wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanych C90/3 o grubości 20cm. Powyższy pakiet warstw stanowi typową konstrukcję górnych warstw nawierzchni dla ruchu o kategorii KR1 (TYP A1) zgodną z Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych (KTKNPiP) - Załącznikiem do zarządzenia nr 31 GDDKiA z dn. 16.06.2014r. Szerokość ulicy na przedmiotowym odcinku – 5m.3. Poza powyższymi robotami przewiduje się wymianę istniejących krawężników w rejonie zjazdów na posesję oraz regulację wysokościową nawierzchni zjazdów i dojść do posesji. Na styku z nawierzchnią jezdni przewiduje się rozbiórkę istniejących krawężników wraz z ławami betonowymi. Do odbudowy spowodowanej koniecznością regulacji wysokościowej należy użyć nowych krawężników betonowych ulicznych o szerokości 15cm i wysokości 22cm (krawężniki najazdowe). Poza stykiem, w obrębie powierzchni regulowanych wysokościowo, należy użyć krawężników lub oporników istniejących (odzyskanych). Wszystkie krawężniki (zarówno nowe jak i odzyskane) oraz oporniki należy zabudować na nowej ławie z oporem, z betonu C12/15. W ramach regulacji wysokościowej w obrębie istniejących zjazdów z wibroprasowanej kostki betonowej należy przewidzieć konieczność rozebrania nawierzchni na średnią szerokość 2m, rozebranie podsypki, uzupełnienie podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm oraz odtworzenie nawierzchni z kostki na podsypce cementowo-piaskowej. Regulację wysokościową zjazdów z nawierzchni asfaltowej należy wykonać na średniej szerokości 2m poprzez wykonanie frezowania profilującego w taki sposób aby minimalna grubość nowej docelowej układanej nawierzchni zjazdu w każdym punkcie nie była mniejsza niż 4 cm. Po wykonaniu frezowania, oczyszczeniu nawierzchni, skropieniu emulsją kationową, należy przewidzieć uzupełnienie nawierzchni z mieszanki AC11S. Połączenie (tzw. szew) należy zabezpieczyć masą zalewową na gorąco. Regulację wysokościową zjazdów z nawierzchni betonowej należy wykonać poprzez docięcie istniejącej nawierzchni piłą diamentową w odległości ok. 2m od krawędzi jezdni, rozbiórce nawierzchni między docięciem a krawędzią jezdni, przygotowaniu koryta w deskowaniu o minimalnej grubości 20cm i wylaniu nawierzchni z betonu C30/37. W przypadku jeśli którykolwiek wymiar wylewanej płyty betonowej przekraczać będzie 6m, należy wykonać szczeliną dylatacyjną w technologii zgodnej z Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Sztywnych (KTKNS) - Załącznikiem do zarządzenia nr 30 GDDKiA z dn. 16.06.2014r. Nawierzchnię należy poddać odpowiednim zabiegom pielęgnacyjnym. Regulację wysokościową nawierzchni zjazdów gruntowych należy wykonać poprzez uzupełnienie nawierzchni zjazdu frezem z odpowiednim zagęszczeniem. Regulację wysokościową dojść do posesji należy wykonać w technologii analogicznej do zjazdów. Poza powyższym w obrębie całego zadania przewiduje się wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75m (poza obrębem-obrysem zjazdów) z mieszanki kruszyw 0/31,5mm stabilizowanych mechanicznie o grubości 15cm. W obrębie istniejącego pasa drogowego, w niezbędnym zakresie (w którym brak jest widocznego trawnika oraz w którym na skutek robót trawnik uległ degradacji) należy wykonać humusowanie terenu z obsianiem odpowiednią mieszanką traw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu ; gwarancjach bankowych ; gwarancjach ubezpieczeniowych ; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary, o numerze: 44 843800010000025720160003W tytule przelewu należy wpisać „Wadium - na przetarg o nazwie: „Modernizacja drogi w Dąbiu Chrobakowym w ramach zadania pn.: Nakładka asfaltowa w Dąbiu Chrobakowym”.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę zakupową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięć (5) lat, ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej:3.4.1.1. dwie (2) roboty budowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, każda obejmująca m.in. budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę i/lub remont dróg dla których wydane było pozwolenie na budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji drogowe lub zgłoszenie i które zostały ukończone.UWAGA nr 3:1) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogiczniew sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobóww zakresie doświadczenia.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.4) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlaneji prawidłowo ukończone jest szerszy od opisanego i wymaganego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku określonego przez Zamawiającego w SWZ.5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.3.4.2. Skieruje do realizacji zamówienia3.4.2.1. jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – inżynieryjnej drogowej w minimum ograniczonym zakresielub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót.a) Doświadczenie ww. osoby – posiada doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych (np. kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) na co najmniej dwóch (2) robotach budowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, każda obejmująca m.in. budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę i/lub remont dróg dla których wydane było pozwolenie na budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji drogowe lub zgłoszenie i które zostały ukończone.Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót.W ramach zamówienia, doświadczenie tej osoby, powyżej wymaganego minimum opisanego powyżej w warunku udziału w postępowaniu, będzie przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia”.Uwaga nr 4:1) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogiczniew sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobóww zakresie doświadczenia.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.4) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlaneji prawidłowo ukończone jest szerszy od opisanego i wymaganego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku określonego przez Zamawiającego w SWZ.5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach