Przetargi.pl
„MODERNIZACJA DROGI RYTEL CHŁOPOWY”

Nadleśnictwo Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, Malachin, ul. Cisowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 953 610 , fax. 523 953 621
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Czersk
    Malachin, ul. Cisowa 12
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 953 610, fax. 523 953 621
    REGON: 90550644000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_czersk/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGLLP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA DROGI RYTEL CHŁOPOWY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Drogi Rytel Chłopowy” z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1-Nazwa: REMONT DROGI GMINNEJ RYTEL- CHŁOPOWY Odcinek drogi o długości 1,524 km. Rodzaj robót :Wykonanie remontu drogi gminnej Rytel Chłopowy. Zasadniczymi elementami remontu drogi są: - odtworzenie trasy - wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0 – 31,5 mm grubości 8,0 cm - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi - umocnienie zjazdów - utwardzenie poboczy Lokalizacja: Droga gminna położona jest w Gminie Czersk na działkach o nr ewidencyjnych: obręb Rytel: 202/4, 60/12, 94/2, 48, 28/2, 154/3, obręb Bielaw: 183/1, 184. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją techniczną. Zadanie nr 2- Nazwa: MODERNIZACJA DROGI P. POŻAROWEJ NR 14 i 16 Odcinek drogi o długości 8,067km. Rodzaj robót :Wykonanie modernizacji drogi leśnej p. pożarowej 14 i 16 (Rytel- Chłopowy) teren Nadleśnictwa Czersk. Zasadniczymi elementami modernizacji są: - odtworzenie trasy - ścinanie i plantowanie poboczy - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej - wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0 – 31,5 mm grubości 8,0 cm - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0 / 31,5 mm grubości 10,0 cm - wyrównanie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0 / 31,5 mm powierzchni części mijanek, skrzyżowań i zjazdów (od krawędzi ciągu podstawowego na szerokość 1,0 m i grubości 8,0 cm przy krawędzi nawierzchni i 3,0 cm na powierzchni mijanek, skrzyżowań i zjazdów) - odwodnienie - pobocza gruntowe i skarpy Lokalizacja: Działki nr : 138-LP, 139/1-LP, 140-LP, 141/1-LP, 142/1-LP, 143/1-LP, 164-LP, 165/1-LP, 191-LP, 192-LP, 193-LP, 219-LP, 220-LP, 221-LP, 239-LP, 240-LP, 241-LP, 242/3-LP,263/3-LP, 264/3-LP, 265/4-LP, 283-LP, 284/4-LP, 298-LP Obręb ewidencyjny Rytel, Leśnictwo Ostrowy, Płecno i Olszyny Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją techniczną. UWAGA! Wykonawca składa 1 ofertę na dwa zadania. Przedmiot zamówienia położony jest na terenie dotkniętym nawałnicą sierpniową z 2017r. (udostępnione dla ruchu publicznego) o nawierzchni ulepszonej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Likwidacja zniszczeń nawałnicowych wymagała wywozu setek tysięcy mp drewna, co przyczyniło się do degradacji przedmiotowych odcinków drogi. Istniejąca nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie jest w złym stanie technicznym (liczne wyboje, ubytki nawierzchni, zastoiska wody, nierówności w profilu poprzecznym,rozjeżdżone pobocza) utrudniające ruch pojazdów transportowych wywożących drewno i ewentualnych pojazdów gaśniczych. Inwestycja położona jest w obszarze Natury 2000. Inwestycja w trakcie realizacji i eksploatacji nie będzie powodować naruszeń wynikających w szczególności z art. 33 ustawy z dnia 13 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas O/Tuchola, nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770 z dopiskiem: „Wadium przetargowe" „MODERNIZACJA DROGI RYTEL CHŁOPOWY” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa Nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucony na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7 b). 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; a) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary - metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale nr 13 SIWZ oraz w punkcie 16. c) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. d) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1., 2., 3 SIWZ. e) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie tych podmiotów. f) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okres gwarancji na formularzu oferty. g) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. i) Jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania (materiały) równoważne przedkłada wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach