Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej Stoczek – Wrotnów nr 4216W w miejscowościach Miednik i Kozołupy

Gmina Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07-104 Stoczek, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
    ul. Kosowska 5
    07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
    REGON: 71158214400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stoczek.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej Stoczek – Wrotnów nr 4216W w miejscowościach Miednik i Kozołupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji drogi gminnej Nr 4216W w miejscowościach Miednik (dz. o nr ew.: 250, 249, 33, 244, 74, 96/1) i Kozołupy (dz. nr ew. 130), gm. Stoczek na odcinku długości 4 309,00 km. Modernizacja drogi polegała będzie na wykonaniu nakładki jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem poboczy oraz zjazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczególne informacje dotyczące wadium znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach