Przetargi.pl
„Modernizacja drogi powiatowej nr 3210F ul. Kilińskiego w m. Lubsko”.

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684790600
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Aleja Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684790600
    REGON: 970777803
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi powiatowej nr 3210F ul. Kilińskiego w m. Lubsko”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 3210F ul. Kilińskiego w Lubsku, obejmuje ona : ­ modernizację nawierzchni jezdni. ­ modernizacja /wymiana nawierzchni chodników (również fragmentu chodnika na dz. nr 33) .­ modernizacja /wymiana nawierzchni zjazdów. ­ wymiana betonowych krawężników i obrzeży. ­ regulacja wysokościowa istniejących włazów i pokryw uzbrojenia podziemnego.­ wymiana oznakowania pionowego oraz BRD.­ odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego.2. Stan istniejący. 2.1 Istniejący teren:Przedmiotowa droga powiatowa nr 3210F – ul. Kilińskiego – dz. nr 105/1 przebiega przez centralną część miejscowości Lubsko, gmina Lubsko, powiat żarski. Przebiega ona przez teren zabudowany – okoliczny teren stanowi zwarta zabudowa miejska. Aktualnie na terenie przewidywanych robót budowlanych znajduje się droga z jezdnią o szerokości od ok. 7,8 m do 17,0 m i nawierzchni bitumicznej z obustronnymi chodnikami i zjazdami o nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych zaoporowanej betonowymi krawężnikami i obrzeżami. Niweleta drogi przebiega po istniejącym terenie. 2.2 Istniejące odwodnienie terenu. Wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo spadkami poprzecznymi i podłużnymi do wpustów do istniejącej kanalizacji deszczowej w obrębie pasa drogowego. 2.3 Istniejące uzbrojenie terenu. W rejonie projektowanej inwestycji występują następujące sieci uzbrojenia terenu: ­ sieć energetyczna, ­ sieć telekomunikacyjna, ­ sieć wodociągowa, ­ sieć gazowa, ­ kanalizacja sanitarna, ­ kanalizacja deszczowa, 3. Dane techniczne Charakterystyczne projektowane parametry techniczne: • długość odcinka objętego opracowaniem – 434,0m, • szerokość jezdni – istn. od ok. 7,8m do ok. 17,0m, • nawierzchnia jezdni – istn. bitumiczna, • oporniki do wymiany – betonowe krawężniki najazdowe 22x15cm, betonowe krawężniki 30x15cm, • szerokość ciągów pieszych – istn., • nawierzchnia ciągów pieszych – bet. kostka brukowa gr. 8cm, • oporniki istniejących ciągów pieszych do wymiany – betonowe obrzeża 30x8cm, • szerokość zjazdów – istn., • nawierzchnia zjazdów – bet. kostka brukowa gr. 8cm, 4. Opis projektowanych rozwiązań: 4.1 Zaprojektowano modernizację drogi powiatowej nr 3210F na odcinku 434,0m w zakresie określonym na planie orientacyjnym oraz planach sytuacyjnych. Nie przewiduje się zmian w przebiegu przedmiotowej drogi w planie, zmianie nie ulegnie również szerokość jezdni, zjazdów ani chodników. Odtworzyć należy istniejącą niweletę. Nawierzchnię bitumiczną należy poddać frezowaniu z profilowaniem do gr. 5 cm, następnie na oczyszczonym i skroplonym podłożu należy ułożyć nową warstwę ścieralną gr. 5cm z betonu asfaltowego. 4.2 Konstrukcję chodników oraz zjazdów, jak również istniejące krawężniki betonowe i obrzeża należy rozebrać. Zaprojektowano modernizację/wymianę nawierzchni chodników przy zachowaniu ich dotychczasowej szerokości. Chodniki posiadać będą nawierzchnię z betonowej kostki brukowej gr. 8cm koloru szarego na 5 cm podsypce cem. – piask. 1:4 oraz 10cm podsypce piaskowej. 4.3 Ponadto w ramach inwestycji zaplanowano modernizację/wymianę nawierzchni zjazdów przy zachowaniu ich dotychczasowych parametrów. Zjazdy posiadać będą nawierzchnię z betonowej kostki brukowej gr. 8cm koloru czerwonego na 5 cm podsypce cem. – piask. 1:4 oraz 15cm podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie. 4.4 Zaprojektowano wymianę istniejących krawężników i obrzeży betonowych. Remontowane nawierzchnie należy oporować krawężnikami betonowymi 22x15cm i 30x15cm oraz obrzeżami betonowymi 30x8cm na ławie z betonu C12/15. 5. Konstrukcja nawierzchni 5.1 Konstrukcja jezdni: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5 cm, Istniejąca konstrukcja jezdni po oczyszczeniu i skropieniu (oraz frezowaniu z profilowaniem) .5.2 Konstrukcja chodników: Betonowa kostka brukowa - gr. 8 cm, Podsypka cem. - piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, Podsypka piaskowa – gr. 10 cm, 5.3 Konstrukcja zjazdów: Betonowa kostka brukowa - gr. 8 cm, Podsypka cem. - piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm – gr. 15 cm,6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:1) Dokumentacji technicznej (projekt) - załącznik nr 72) specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 3) przedmiaru robót – załącznik nr 9. Wszystkie elementy dokumentacji (rysunki, opisy, przedmiar i STWiOR) należy rozpatrywać łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 260,00 PLN ( piętnaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020. 299 )4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO BP 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517.- potwierdzenie dokonania przelewu należy dołączyć do składnej oferty.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.- zamawiający wymaga od wykonawcy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Wykonawca winien wykazać że posiada środki finansowe na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w kwocie 1 500 000 zł (słownie: milion pięćset tysięcy złotych) lub wykazać, że posiada zdolność kredytową do tej kwoty.- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie min. 1 500 000 zł,3) zdolności technicznej lub zawodowej:Dysponuje lub będzie dysponował następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych:w następujących specjalnościach:a) Inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy zamówieniu obejmującym wykonywanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, a osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia (którymi będzie dysponował Wykonawca) przedstawią poświadczenie należytego wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, nadzorowali: • minimum 1 zadanie w branży budowlanej na minimalną kwotę 1 000 000 zł brutto polegająca na budowie rozbudowie, przebudowie, modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki.c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedna usługę polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki. o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.d) W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w pkt 3 ppkt. a) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2021.2351) zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021 .1646).e) spełnia warunek określony przez art.68 ust.3 Ustawy z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.Dz.U.2021.110 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach