Przetargi.pl
„Modernizacja drogi powiatowej Nr 1414L w miejscowości Wygranka”

Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818653169 , fax. 818653169
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
    Kolejowa 5
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 818653169, fax. 818653169
    REGON: 43102963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi powiatowej Nr 1414L w miejscowości Wygranka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi powiatowej Nr 1414L w miejscowości Wygranka” w km od 10+500 do 11+351, działka: 78/2 , 87, obręb: 061602_2.0027, miejscowość: Wygranka, gmina: Kłoczew. Działki na których znajduje się w/w droga są w trwałym posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach. 2. Podstawę merytoryczną opracowania stanowi: • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane - Dz.U. 2020 poz. 1333 z późniejszymi zmianami, • Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U. 2016 poz. 124 z późniejszymi zmianami, • Katalog Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. 3. Stan istniejący: • Droga istniejąca posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. • Odcinek podlegający modernizacji jest zróżnicowany pod względem przekroju i spadków. Szerokość jezdni wynosi 3,00 m i 4,00m. Wody opadowe są odprowadzane powierzchniowo. 4. Zakres robót: • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej, • wykonanie warstwy podbudowy wyrównawczej z kruszywa łamanego na istniejącej nawierzchni jezdni. 5. Modernizacja nawierzchni polega na wyrównaniu nawierzchni warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu - 8,00 cm oraz wykonaniu nawierzchni warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 5,00 cm, celem poprawienia przejezdności. 6. Szerokość jezdni nie ulega zmianie. Należy odtworzyć ja w istniejących granicach. 7. Rozwiązania projektowe: • modernizacja istniejącej jezdni: 8. Odwodnienie: Odwodnienie powierzchni utwardzonych będzie odbywać się powierzchniowo, spadki poprzeczne i podłużne nie ulegają zamianom. 9. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcją BHP, wytycznymi producentów urządzeń i materiałów. 10. Za zabezpieczenie robót (oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Do zadań wykonawcy należy przeprowadzenie wszelkich robót przygotowawczych, towarzyszących i odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zdpryki.e-biuletyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Ustawy w oryginale. – Załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. kosztorys ofertowy – załącznik 5 do SIWZ pełnomocnictwo osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 10 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach