Przetargi.pl
Modernizacja drogi nr 216038G w m. Subkowy

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 368 530 , fax. 585 368 530
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Józefa Wybickiego 19 a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 585 368 530, fax. 585 368 530
    REGON: 19167535600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.subkowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi nr 216038G w m. Subkowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z modernizacją drogi nr 216038G w m. Subkowy działka 395 obręb Subkowy. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm z litej skały C90/3 o szerokości 4 m i długości 321 m. 2) Utwardzenie poboczy z obu stron z mieszanki optymalnej z kruszywa 0/31,5 mm o szerokości 0,5 m. 3) Utwardzenie istniejącego zjazdu w nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm z litej skały C90/3. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Załączniku nr 7 do SIWZ (Dokumentacja techniczna i przedmiar robót). Zamawiający wymaga aby nawierzchnia z kruszywa układana była za pomocą rozściełacza. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45 233 120-6 roboty w zakresie budowy dróg; 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób: 1) operatorów sprzętu; 2) robotników drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu , 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem „Wadium-Modernizacja drogi nr 216038G na terenie gminy Subkowy”. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku musi nastąpić do dnia 29.08.2019 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Subkowy adres: ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej – oryginał należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty), natomiast kopię wpiąć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: a) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego, b) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach