Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
- Data zamieszczenia: 2013-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
ul. Nowogrodzka 60 60
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
REGON: 45001797000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu poństwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w oddziałach 88, 89, 90, 91, 94 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w następujących oddziałach : 88, 89, 90, 91, 94 - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR2 - 120 kN - podłoże gruntowe zastabilizowane do nośności G1 - ładowność 28 Mg - nacisk osi z ładunkiem 69-190 kN - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość zjazdów leśnych 3,00 m - promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:8 - składnice szerokości 8,00 m i długości 30,00 m. Objęta modernizacją droga leśna ma długość L= 2215 m i została zaprojektowana po trasie jej dotychczasowego przebiegu z nieznacznymi korektami w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Wzdłuż drogi zaprojektowano zjazdy, mijanki i składnice o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu. Projektowane spadki podłużne wahają się w granicach od 0,300 % do 4,513 %. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na zebraniu warstwy humusu oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+000,00 do km 0+900,00 oraz od 1+300,00 do km 2+215,00: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm, Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+900,00 do km 1+300,00: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa wyrównawcza - kruszywo betonowe stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 10 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm. Przyjęto konstrukcję nawierzchni składnic na drzewo o następującej warstwie: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 12 cm. Grubość całkowita konstrukcji = 12 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z mieszanki żwirowej 0/22 mm gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm / materiał pozyskany ze zdjęcia humusu/. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, mijanek i składnic. Odprowadzenie wody z jezdni, zjazdów i mijanek poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych trójkątnych szerokości zmiennej / zależnie od terenu / o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu. Z rowów wody zostaną odprowadzone w teren. Zaprojektowano dwa przepusty z rur AROT ? 400 mm o całkowitej długości 2x8,0 m na ławie z pospółki gr. 25 cm ze ściankami czołowymi obłożonymi kamieniem na pospółce piaskowej gr. 10 cm. Ze względu na rodzaj podbudowy na całej długości drogi dodatkowo zaprojektowano rowy prostopadłe / poprzeczne / do osi jezdni o układzie według rysunku. Lokalizacja miejsc rowów poprzecznych w miejscach newralgicznych według wskazań Inspektora Nadzoru lub inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1654B PARCEWO - ORLA KM ROBOCZY 0+000 - 3+661 łącznie z remontem mostu w km 6+054 (kilometr roboczym 1+669,5). Zadanie 1.Remont drogi powiatowej nr 1654B Parcewo - Orla km roboczy 0+000 - 3+661. Zadanie 2.Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B Bielsk Podlaski - Parcewo - Orla w km 6,054.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1963B w obrębie msc. Rutki na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Popławy - Puchały Stare od km roboczy 8+600 do km 9+480
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 1952B - odc. III Stare Szabły - Jakać Borki w km 5+185 - 7+135.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 65 w miejscowości Grajewo - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Józefowo - Poryte oraz przebudowa drogi gminnej we wsi Krukówka.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Krynki z podziałem na części: Część I. - Przebudowa drogi leśnej nr 13 w Nadleśnictwie Krynki, Część II . - Przebudowa drogi leśnej nr 20 w Nadleśnictwie Krynki
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Wojtkowice Stare
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Popławy.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego o łącznej długości 2 379,50 m
Dodano: 2016-07-08