Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Korytkowo

Gmina Janikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 144 11 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo
    ul. Przemysłowa 6
    88160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 144 11, fax. 52 35 13 519
    REGON: 092350760
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Korytkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Korytkowo . w zakresie: 1.1 Modernizacja drogi gminnej nr 150736C w miejscowości Korytkowo będzie prowadzona (dz. nr 109; 69/2; 69/1) od km 0+000 do km 0+641. Włączenie w drogę wojewódzką nr 255 w kilometrze 12+481 strona lewa. 1.2.Modernizacja polegać będzie na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, warstwy mrozochronnej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa oraz podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w dwóch warstwach o łącznej grubości 8 cm. Pobocza umocnione zostaną warstwą tłucznia. Całość zadania będzie prowadzona w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym (będących elementami pomocniczymi), dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących odpowiednie załączniki do SIWZ. 1.4 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.3 użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.5 Instytucja finansująca: Województwo Kujawsko-Pomorskie w części zgodnie z umową, Gmina Janikowo pozostałą część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór umowy – Załącznik nr 6 parafowany przez Wykonawcę 6) Kosztorys ofertowy (w dowolnej formie). 7) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach