Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Gródek

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Gródek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 111092L w miejscowości Gródek, działka nr 227, o łącznej długości 320 metrów, polegającej na oczyszczeniu podbudowy przy krawędziach, skropieniu nawierzchni asfaltem i wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm po zawałowaniu, z posmarowaniem krawędzi nawierzchni asfaltem, szerokość nawierzchni 6,50 m. na długości 158 metrów i 6,00 m. na długości 162 metrów - 1999,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – zał. nr 5 siwz i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 6 siwz. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; - prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego „drogowego”. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach