Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23.

Urząd Gminy Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6232580, 6232584 , fax. 089 6232592
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Szczytno
    ul. Łomżyńska 3 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6232580, 6232584, fax. 089 6232592
    REGON: 00054376900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33; Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Modernizacja drogi gminnej Nr 196019N Zielonka - Wałpusz o dł. 1761 mb. Początek modernizowanej drogi zlokalizowany jest od skrzyżowania z drogą krajową Nr 58 Olsztynek - Szczuczyn. Lokalizacja modernizowanej drogi stanowi początek działki nr 220. Koniec modernizowanego odcinka drogi gminnej zlokalizowany jest na dz. nr 203 na wysokości zjazdu na drogę wewnętrzną dz. nr 191. W ramach wykonania zamówienia przewiduje się: 1. Roboty pomiarowe, 2. Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 20 cm głębokości koryta, 3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 10 cm., 4. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm., 5. Oczyszczenie przepustów z namułu, 6. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do gr. 4 cm, 7. Ręczne karczowanie korzeni drzew, 8. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, 9. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wyrównawcza), 10. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni bitumicznej, 11. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), 12. Profilowanie pobocza, 13. Ustawienie oznakowania pionowego. Dane geometryczne: - docelowa szerokość jezdni - 4,5 - 5,0 m., - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2%, - maksymalne pochylenie podłużne - 2,0%, - szerokość poboczy gruntowych od 0,5 do 1,0 m, - spadek pobocza - 3-5% Przekroje normalne Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm., - warstwa wyrównawcza do zaklinowania podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 4 cm., - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 20 cm. Konstrukcja nawierzchni na pozostałych odcinkach drogi : - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm. Konstrukcja zjazdów gospodarczych i indywidualnych o istniejącej nawierzchni gruntowej: - nawierzchnia z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - gr. 10 cm. II Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 413, 414/33. Początek projektowanego odcinka w km. 0+000,00 stanowi krawędź jezdni bitumicznej drogi krajowej Nr 53 Olsztyn - Ostrołęka. Punkt końcowy tj. km 0+306,82 znajduje się na przecięciu osi projektowanej drogi wewnętrznej i osi zjazdu na drogę o nawierzchni gruntowej. W km 0+133,11 strona lewa znajduje się zjazd publiczny - łącznik do istniejącej drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej Olszyny - Wawrochy. Początek i koniec projektowanego odcinka zostały zastabilizowane w terenie w sposób trwały. W ciągu tej drogi w km 0+133,11 występuje krótki łącznik - zjazd publiczny L= 85,75m do sąsiedniej drogi gminnej Olszyny-Wawrochy. Uwzględniając obecny stan nawierzchni żwirowej oraz jej utrwalony w terenie przebieg przewiduje się wykonanie robót polegających na: - przełożenie kabla telekomunikacyjnego typu XzTKMXpw 10x4x0,5 poza nawierzchnię bitumiczną - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem (wtopiony) - wykonaniu robót ziemnych ( wykopy i nasypy) - wykonaniu koryta głębokość 0 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna o grubości 10 cm - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 warstwa dolna o grubości 10 cm - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa wiążąca - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa ścieralna - uzupełnienie poboczy pospółką 10 cm. - oznakowanie pionowe przebudowywanego odcinka drogi - wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20 cm i zjazdów publicznych o konstrukcji jak droga główna. W km 0+000,00 - 0+020,00 konstrukcja następująca: - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 2010 grub. 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 2010 grub. 8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 5 cm Pobocze obustronne 2x 1,00 m grub. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5. Przekrój normalny: - szerokość jezdni - 5,00 m w przekroju szlakowym, - szerokość poboczy - 2 x 1,00 m - szerokość korony - 7,00 III. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny dz. nr 23. Początek projektowanego odcinka w km 0+000,00 stanowi krawędź jezdni bitumicznej drogi krajowej nr 53 Olsztyn-Ostrołęka. Punkt końcowy tj. km 0+189,27 znajduje się na końcu zabudowy wsi. Początek i koniec projektowanego odcinka zostały zastabilizowane w terenie w sposób trwały. Uwzględniając obecny stan nawierzchni żwirowej oraz jej utrwalony w terenie przebieg przewiduje się wykonanie robót polegających na: - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem (wtopiony), - wykonaniu robót ziemnych (wykopy i nasypy) - wykonaniu koryta głębokość 0 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna o grubości 10 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 warstwa dolna o grubości 10 cm, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 2010 grub. 4 cm warstwa ścieralna, - uzupełnienie poboczy pospółką 10 cm. - oznakowanie pionowe przebudowywanego odcinka drogi oraz wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20 cm. W km 0+000,00 - 0+020,00 konstrukcja następująca: - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 2010 grub. 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 2010 grub. 8 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 2010 grub. 5 cm Pobocze obustronne 2 x 1,00 m grub. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5. Przekrój normalny: - szerokość jezdni - 5,00 m w przekroju szlakowym, - szerokość poboczy - 2 x 1,00 m - szerokość korony - 7,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 10 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.szczytno.pl - zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach