Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 150730C w miejscowości Dobieszewice od DW 255 od km 0+000 do km 0+778,0 o długości 0,778 km.

Gmina Janikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 144 11 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo
    ul. Przemysłowa 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 144 11, fax. 52 35 13 519
    REGON: 09235076000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 150730C w miejscowości Dobieszewice od DW 255 od km 0+000 do km 0+778,0 o długości 0,778 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi (dojazdowej do gruntów) gminnej nr 150730C w miejscowości Dobieszewice od DW 255 od km 0+000 do km 0+778,0 o długości 0,778 km. w zakresie: 1. Założenia projektowe Klasa drogi – gminna: D – dojazdowa Prędkość projektowa – 40 km/h Kategoria ruchu – KR 1 Szerokość jezdni – 3,5 m Spadki poprzeczne jezdni – 2% Szerokość poboczy – 0,5 m Spadek poboczy – 6% Szerokość rozgraniczenia – istniejąca 2. Rozwiązania w planie Przebieg drogi gminnej dostosowano do istniejącego pasa drogowego. I składa się z odcinków prostych z trzema załomami o kącie zwrotu trasy nie przekraczającym 2 o. Droga zaczyna się w km 6+555 str. Prawa, krawędzi drogi wojewódzkiej nr 255 od kilometra 0+000 i kończy w km 0+778. Na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką zastosowano wyokrąglenia promieniami 8,0 m. +Na całym modernizowanym odcinku drogi projektuje się umocnienie poboczy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5 mm na szerokość 0,50 m grubości 15 cm ze spadkiem 6%. Szerokość jezdni na całym odcinku wynosi 3,5 m. Niweletę dostosowano do istniejącego terenu wynosząc ją około 10 cm ponad teren zapewniając odpowiednie odwodnienie poprzeczne i podłużne drogi. Zjazdy z drogi gminnej należy wykonać o nawierzchni tłuczniowej do granicy pasa drogowego. Na końcu modernizowanego odcinka drogi należy wykonać rozjazd w kształcie litery „T” o szerokości 2,5 m z wyokrągleniem łukiem o promieniu 3,0 m. Przebieg drogi pokazany został na Planie Zagospodarowania Terenu. 3.Przekrój poprzeczny Projektuje się jezdnie o przekroju drogowym szerokości 3,5 m ze spadkiem jednostronnym 2%. Na całym odcinku drogi projektuje się wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. Następnie wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa grub. 10 cm, podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm. Na podbudowie z kruszywa niezwiązanego projektuje się wykonanie dwóch warstw nawierzchni bitumicznej tj. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grubości 3 cm i warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC8S grubości 3 cm o szerokości 3,5 m ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 2 % Pobocza utwardzone tłuczniem kamiennym 0/31,5 mm grubości 15cm na szerokość 0,5 m ze spadkiem poprzecznym 6%. 4. Odwodnienie Wody opadowe poprzez spadki poprzeczne i podłużne odprowadzane będą jak dotychczas na pobocza. 5.Urządzenia obce W pasie drogowym występuje sieć energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa, kanalizacja sanitarna, co wymaga szczególnej ostrożności przy prowadzeniu robót drogowych. Zadanie polega na wykonaniu podbudowy i nawierzchni bitumicznej co nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację włazów zaworów wodociągowych do wymaganego poziomu. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót ( element pomocniczy ) stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ – Załącznik nr 8 oraz Załącznik nr 9 1.3 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.2) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4 Instytucja finansująca: Województwo Kujawsko-Pomorskie w części zgodnie z umową, Gmina Janikowo pozostałą część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) w SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór umowy – Załącznik nr 6 parafowany przez Wykonawcę 6) Kosztorys ofertowy (w dowolnej formie). 7) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach