Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3324969 , fax. 052 3324974
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz 7a 7a
86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3324969, fax. 052 3324974
REGON: 00053437400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej Grupa - Mniszek w miejscowości Mniszek w odcinku od km 0+000 do km 2+493,60, gm. Dragacz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Modernizacja drogi gminnej Grupa - Mniszek w miejscowości Mniszek w odcinku od km 0+000 do km 2+493,60, gm. Dragacz 2.Zakres przedmiotu zamówienia: - utrwalenie powierzchniowe nawierzchni jezdni emulsja asfaltowa i grysem bazaltowym: 11.543,7 m2, - utwardzenie zjazdów i skrzyżowań kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie: 300,7 m2, - regulacja poboczy: 3740,4 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 Pln
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej) i wartością (min. 400.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik budowy) posiadający uprawnienia budowlane w branży drogowej, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1/ formularz ofertowy, 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, zgodnie z treścią formularza, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem) i wartością (min. 400.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 2/Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik budowy) posiadają uprawnienia budowlane w branży drogowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w Kozłowie i Głogówku Królewskim, gmina Świecie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Księżycowej obejmująca wykonanie pieszojezdni wraz z zatokami parkingowymi, obiektów infrastruktury technicznej (rozbudowa kanalizacji deszczowej oraz energetycznej i przebudowa sieci kolidujących z inwestycją) oraz wzmocnienie skarpy na działkach o nr ewid. 100, 59, 52/1, 41 i 124/8 w obr. 65 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja inwestycji w ciągu dróg powiatowych nr 1923C, 1922C, 1554C Trzeciewnica-Suchary-Gumnowice-Ślesin
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 190136C Włoszyca Lubańska Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 190144C, 190145C w Lubaniu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Sądowej w Świeciu na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lipnie
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KĘPKA SZLACHECKA NA TERENIE DZ.EW. NR 65 i 126 OBRĘB GEODEZYJNY KĘPKA SZLACHECKA, GMINA KOWAL OD KM 0+000 DO KM 0+946
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ul. Dąbrowskiej w Tucholi
Dodano: 2016-07-19 - Remont nawierzchni w technologii mikrodywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej układanej na zimno w ciągu dróg krajowych: nr 55 Nowy Dwór Gdański-Stolno km 103+700-105+000 w m. Klęczkowo i nr 25 Bobolice - Oleśnica km 202+350÷202+850 w m. Proszyska
Dodano: 2016-07-15 - Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
Dodano: 2016-07-15