Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Gęsia Wólka - Stara Huta, etap I - wykonanie stabilizacji betonowej

Gmina Kłoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-550 Kłoczew, ul. Długa 67
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7543199 , fax. 025 7543199
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłoczew
    ul. Długa 67 67
    08-550 Kłoczew, woj. lubelskie
    tel. 025 7543199, fax. 025 7543199
    REGON: 71158224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Gęsia Wólka - Stara Huta, etap I - wykonanie stabilizacji betonowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stabilizacji betonowej odcinka drogi gminnej Gęsia Wólka - Stara Huta o długości 1220 mb. Należy wykonać podbudowę betonową grubości 16 cm po zagęszczeniu, stosując cement w ilości 25 kg na 1m2. Zamawiający oddaje do dyspozycji Wykonawcy: cement 32,5 R (czysty) w ilości 162 tony, oraz 1600 ton żwiru i 1300 ton piasku. Cement zostanie dostarczony na plac budowy, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu dostawy. Żwir i pasek Wykonawca odbierze własnym transportem ze wskazanych przez Zamawiającego kopalni surowców mineralnych zlokalizowanych w Gęsiej Wólce i Hucie Zadybskiej. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 45233140-2 (Roboty drogowe). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót załączony do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami techniczno-technologicznymi, przedmiarem robót. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zadanie - minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp, załączonej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt, niezbędny do realizacji zamówienia w tym: równiarkę, walec ogumiony. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. nie dotyczą ich warunki z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniuwykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz sprzętu, który będzie wykorzystany do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kloczew.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach