Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej G510 na odcinku Węgorzyno - Darnowo

GMINA KĘPICE ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KĘPICE
    ul. Niepodległości 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    REGON: 770979826
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej G510 na odcinku Węgorzyno - Darnowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie odcinka drogi o długości około 330mb w tym:- nawierzchni asfaltowej: - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. śr. 4 cm; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR3-6 o grubości po zagęszczeniu 4cm- ścinania i karczowania krzaków i podszycia wraz z utylizacją,- miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 8 cm,- poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm,- oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego),- reprofilacja i renowacja istniejących rowów,- wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew,- ustawienie tablicy informacyjnej.Uwaga : Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania warstw bitumicznych w postaci jednej warstwy z SMA JENA gr 8cm.W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr G510 przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr G510 w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr G510 przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.Uwaga :Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w STWiOR. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z STWiOR technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych.Wykonawca zobowiązuje się:1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania2) oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy,5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń,6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego,7) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,8) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,9) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych),10) demontować, naprawiać, montować ogrodzenia posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,11) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych na odległość do 2km lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego,12)zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,13) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,14)zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,15) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ16) Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w konsultacjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibieWykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) przed rozpoczęciem robót budowlanych.5. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - prowadzenia robót przygotowawczych, - prowadzenia robót ziemnych, - prowadzenia robót drogowych, - obsługi pojazdów i maszyn budowlanych, 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego całego zadania objętego niniejszym zamówieniem.7. Do oferty należy dołączyć pełny kosztorys ofertowy - załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji – do wypełnienia, oparty na przedmiarze robót - załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji. Szczegółowy kosztorys robót opracowany przez Wykonawcę należy przedłożyć w dniu podpisania umowy wraz z harmonogramem rzeczowo – finansowym.8. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie dofinansowany ze środków Skarbu Państwa - Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dretyń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach