Przetargi.pl
„Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Wojciechowie, Gmina Szastarka

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://www.gminaszastarka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Wojciechowie, Gmina Szastarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Wojciechowie gm. Szastarka, działka o nr ew. 53, o szerokości 3,00 m i długości 643,22 km (od km 0+000,00 do km 0+643,22). Modernizacja ww. drogi polega na wykonaniu robót takich jak: - roboty przygotowawcze związane z geodezyjnym odtworzeniem pasa drogowego,- roboty ziemne mechaniczne (wykonanie koryta) wraz z transportem,- zagęszczenie koryta, - wykonaniu podbudowy dolnej z kamienia łamanego gr. 25 cm,- podbudowy górnej z kamienia łamanego gr. 10cm jako warstwa wierzchnia na odcinku podanym powyżej. Spadek nawierzchni jednostronny nie mniejszy niż 3 %. Uproszczoną dokumentacje techniczną na modernizację drogi gminnej dojazdowej do pól opracowano w taki sposób aby zakres robót przewidzianych w dokumentacji zgłoszeniowej nie wykraczał poza granice pasa drogowego 3,00 m. - powierzchnia modernizowanej drogi gminnej 1929,66 m2, - długość modernizowanej drogi gminnej 643,22 m, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który to przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie objętym niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac, wszelkich informacji będących przedmiotem zamówienia, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości, gdyż wyklucza się możliwość dochodzenia od Zamawiającego roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia w ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnym potencjałem i zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wymagane przez Zamawiającego: 15.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej oferty. 15.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 15.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. 15.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BSZK w Kraśniku Oddział w Szastarce 57 8717 1077 2007 7000 3971 0021 z dopiskiem: zabezpieczenie NWU „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Wojciechowie). "Dopuszczalne jest złożenie zabezpieczenia w więcej niż jednej formie, a także zmiana formy wniesionego zabezpieczenia (zmiana taka może być dokonywana jedynie na inną formę wyżej wymienioną, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i nie może powodować zmniejszenia jego wysokości). 15.5. Weksel, zastaw na papierach wartościowych, zastaw rejestrowy, potrącenia z należności za częściowo wykonane zamówienia są akceptowane jako formy wniesienia zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy składane w formach gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Gminę Szastarka,23-225 Szastarka 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie wykonują zamówienie - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z wykonaniem zamówienia działań lub zaniechań każdego z tych Wykonawców; 4) jeżeli w zabezpieczeniu należytego wykonania umowy wniesionym w postaci gwarancji lub poręczenia zawarty będzie wymóg informowania gwaranta (poręczyciela) o zmianach umowy bądź uzyskiwania jego akceptacji w tym zakresie, Wykonawca będzie zobowiązany - przed podpisaniem każdego aneksu do umowy - przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie poinformowania gwaranta (poręczyciela) o zmianach umowy bądź jego akceptację tych zmian albo wnieść nowe zabezpieczenie. W przypadku, gdy zmiana 5) umowy powoduje konieczność zmiany zabezpieczenia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aneks do obecnego zabezpieczenia, uzupełnić zabezpieczenie lub wnieść nowe zabezpieczenie przed terminem podpisania aneksu. W razie uchybienia temu zobowiązaniu Zamawiający uprawniony będzie do żądania wypłaty przez gwaranta (poręczyciela) kwoty zabezpieczenia, która zostanie zatrzymana przez Zamawiającego jako zabezpieczenie wniesione w pieniądzu; 6)okres ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż okres realizacji umowy. 15.7. Zabezpieczenie wniesione przelewem zwraca się wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zabezpieczenie wniesione w formie poręczeń lub gwarancji Zamawiający wydaje Wykonawcy za potwierdzeniem zwrotu lub przesyła za potwierdzeniem odbioru. 15.8 W przypadku należytego wykonania przedmiotu zamówienia - 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym całego przedmiotu zamówienia potwierdzającym jego należyte wykonanie. Pozostała część, tj.: 30% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi liczonego od daty odbioru końcowego. 15.9 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy). 16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego: 16.1. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 16.2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 13 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 16.3 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 16.4 Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.6. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia:6.1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 4 i pkt 8 ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ib ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). 6.2. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt I ustawy. B. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) Wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w „Wykazie robót budowlanych ", roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac, niż roboty wskazane w pkt 5.2 ppkt 3) lit. a) SIWZ, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości robót w wymaganym zakresie. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). 6.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (tj. informację, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp) – zał. nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach