Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg
- Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
- Data zamieszczenia: 2015-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
Rynek 40 40
06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
REGON: 00053895200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej do m. Wola Józefowo, gm. Krasnosielc - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących: roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe oraz wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu; roboty ziemne - mechaniczne profilowanie i zgęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4675m2; podbudowa z pospółki drogowej0-31,5mm, warstwa o grubości po zagęszczeniu 10cm - 4675m2; roboty nawierzchniowe - trzykrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsja asfaltową i grysem kamiennym - w sumie 11 475m2. Przed wykonaniem trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni Wykonawca wykona i dostarczy Inspektorowi Nadzoru badania stopnia zagęszczenia gruntu - minimum jedno badanie na 100m przebudowywanego odcinka drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej a wrazie ich zniszczenia dokona ich obdudowy; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem; 3. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi Nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3800,00 zł. (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w Łaskarzewie, ul. Sportowa
Dodano: 2016-07-26 - Budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na szkółce leśnej w Skierdach
Dodano: 2016-07-17 - Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami oraz kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Majora Zenona w Łosicach
Dodano: 2016-07-08 - Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul.11-go Listopada i Sokołowska w Łosicach
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego ulicę Nadrzeczną i Mazurską w miejscowości Myszyniec
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Wierzbicy (starodroże drogi wojew. nr 727 na odcinku o długości 1650 mb od km 1+650 nr ewid. działki 271/1, obr. Rzeczków.
Dodano: 2016-06-30 - Budowa drogi gminnej nr 430907W na ternie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2016-06-28 - Przetarg nieograniczony na Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ludwinów gmina Jakubów
Dodano: 2016-06-28 - Budowa ulicy Bohuna wraz z kanalizacją deszczową w systemie zaprojektuj i buduj w Nowym Gulczewie
Dodano: 2016-06-27 - Przetarg nieograniczony na Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Antonina gmina Jakubów
Dodano: 2016-06-23