Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Sczeglacin

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312078 , fax. 025 6312089
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ks. Brzóski 20a 20a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312078, fax. 025 6312089
    REGON: 00053626100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Sczeglacin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na odcinku dł. 900 mb i szer. 5,0 m polegająca na : wykonaniu podbudowy z kruszyw naturalnych na szerokości jezdni do 5,5 m, na odcinku 300 m gr. 8 cm i na odcinku 600 m gr. 15 cm wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - ( warstwy wiążącej) gr. 3 cm i warstwy ścieralnej gr. 4 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wys. 5000 zł. Słownie : pięć tysiący PLN w terminie : najpóźniej do dnia i godz. składania ofert Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach , gwarancjach bankowych., ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr.25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr.216,poz.1824), poręczeniach bankowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 BS Siedlce f/Korczew z dopiskiem wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację drogi gminnej do pól wsi Szczeglacin Etap I O uznaniu przez zamawiającego , ze wadium wpłacone w pieniądzu wpłacono w terminie , decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego . W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy załączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykonawca ma do dyspozycji przynajmniej 1 kierownika budowy z uprawnieniami o odpowiedniej specjalności (branży drogowej) , uprawniającymi do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania budową oraz 4 (czterech) pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych . - zrealizował w latach - 2005-2009 a jeżeli okres działalności był krótszy, w tym okresie , przynajmniej 2 zamówienia porównywalne z charakterem i zakresem obecnego zamówienia ( będą brane pod uwagę wartości nie niższe niż cena oferty najniższej minus 50.000 PLN) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - dysponują lub mają dostęp do środków ( bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą, niezbędnych do wykonania zamówienia z własnych środków. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : a) przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) - kserokopię uprawnień kierownika robót z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa , c) - wykaz realizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności był krótszy w tym okresie + referencje minimum od dwóch inwestorów, d) - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) - informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych (nie mniej niż określono w punkcie 8 ppkt. C) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, f) wykaz osób które będą brały udział w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach