Przetargi.pl
modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Osiek w gminie Kocierzew Południowy w kierunku wsi Osiny

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Osiek w gminie Kocierzew Południowy w kierunku wsi Osiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Osiek w gminie Kocierzew Południowy w kierunku wsi Osiny w gminie Kiernozia. Roboty składają się z: 1) robót pomiarowych, 0,04 km 2) mechanicznego plantowania terenu równiarką , powierzchnia 4425 m2, 3) wykonania nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 14 cm o powierzchni 3540 m2, 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, grubość 3 cm, powierzchnia 3540 m2, 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, powierzchnia 3540 m2, 6) wykonanie poboczy - nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto-gliniastych, grubość po zagęszczeniu 10 cm, powierzchnia 885 m2, 7) zamontowania słupków do znaków drogowych wraz z przymocowaniem tablic znaków drogowych - 6 szt., 8) zamontowanie barier ochronnych - 12 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności m.in.: 1) dostawę materiałów oraz wykonanie nawierzchni zgodnie z projektem budowlanym, 2) utrzymanie zaplecza budowy, 3) prace demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) naprawę i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w toku realizacji inwestycji, 7) przekazanie do odbioru wykonanej inwestycji, Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 3 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń wykonanej drogi. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych należy wypełnić załącznik nr 10 (tabela równoważności). Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert, wskazanym w dziale XI siwz. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca proszony jest o dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - droga dojazdowa do gruntów rolnych w Osieku. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt VIII.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Treść dokumentu wadialnego powinna odwoływać się do sytuacji, w których zamawiający zatrzymuje wadium, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. 7. Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa Ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach