Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej w obrębie geodezyjnym Wielkie Pułkowo działka nr 237

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowalaka.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej w obrębie geodezyjnym Wielkie Pułkowo działka nr 237
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej w obrębie geodezyjnym Wielkie Pułkowo działka nr 237 polegającej na wykonaniu nawierzchni z kruszywa betonowego od km 0+000 do km 1+100, nawierzchnia o szerokości 5m. 1.1.Konstrukcje nawierzchni: 1.1.1. Nawierzchnie jezdni: Konstrukcja nawierzchni w km 0+000 - 1+100 - warstwa odsączająca z piasku - wykonana w technologii nawierzchni warstwy odsączającej sposobem powierzchniowym, grub. 5 cm po zagęszczeniu, szerokość 5,00 m, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa betonowego - sortowanego frakcji 31,5 - 63 mm wg krzywej przesiewu, grub. 15 cm po zagęszczeniu, szerokość 5,00 m, - górna warstwa podbudowy z kruszywa betonowego - sortowanego frakcji 1-31,5 mm wg krzywej przesiewu, grub. 7 cm po zagęszczeniu, szerokość 5,00 m Projektowane konstrukcje nawierzchni wraz z gruntami w podłożu spełniają warunek mrozoodporności. 1.2.Odwodnienie Nie zmienia się istniejących warunków odwodnienia - odwodnienie powierzchniowe związane jest z odpowiednim wyprofilowaniem nowej nawierzchni (spadki). Celem, odwodnienia jest odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni poboczy oraz niedopuszczenie wód spływających z terenu do korpusu drogowego. W ramach robót konserwacyjnych i bieżących utrzymania należałoby odbudować istniejące rowy przydrożne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest podany w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. 3. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta/aprobaty techniczne, karty katalogowe oraz DTR. 4. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: - Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - Projekt budowlany, pełna dokumentacja wraz z uzgodnieniami do wglądu w siedzibie zamawiającego, - Załącznik nr 3 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, 2) Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. nie jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej placu budowy, 3) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000zł. Stosowny dokument ubezpieczeniowy należy przedstawić przed pisaniem umowy. 9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach