Gmina Bircza ogłasza przetarg
- Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
37-740 Bircza, woj. podkarpackie
tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
REGON: 65090047600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Jawornik Ruski, dz. o nr ewid. 372, 341” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opisem przedmiotu zamówienia jest: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Jawornik Ruski, dz. o nr ewid. 372, 341” Zakres robót od km 0+000 do km 0+250 tj.: 250,00 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Droga objęta opracowaniem nie jest drogą publiczną, klasa drogi D, kategoria ruchu KR-1. Początek od skrzyżowania z istniejącą drogą gminną położoną na działce nr 385. Przebudową drogi objęto odcinek od km 0+000 do km 0+500, a zakres robót jest w km 0+000 do km 0+250 tj.: 250,00 m. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię utwardzoną mieszanką kruszywa i kamienia polnego. Pobocza nieutwardzone, rozmyte posiadające zniekształcenia. Jezdnia o szerokości zmiennej 2,50 — 2,80 m., posiadająca duże zniekształcenia zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym, występują w niej ubytki, wyboje oraz kofeiny podłużne. Odcinkowo jezdnia jest bardzo zniszczona. Pobocza drogi zniszczone, rozmyte, wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu do istniejącego rowu drogowego. Dalej wody opadowe kierowane są do istniejących przepustów pod koroną drogi. Przepusty są drożne i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Stan techniczny nawierzchni jezdni i poboczy drogi wymaga gruntownej przebudowy i uporządkowania spływu wód opadowych. 2. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą przebiegu trasy i istniejących łuków poziomych Początek przebudowy drogi przyjęto w km 0+000 zaś koniec w km 0+500, a zakres robót jest w km 0+000 do km 0+250. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: • Klasa drogi D (dojazdowa), • Prędkość projektowa: Vp=30 km/h, • szerokość jezdni: 2,80 m, • pobocza utwardzone 0,30 m, • pobocza ziemne min. 0,20 m, • nawierzchnia tłuczniowa, • rowy drogowe odcinkowo do oczyszczenia i odtworzenia Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na odcinkowej wymianie istniejącej konstrukcji jezdni, wykonania nowej nawierzchni tłuczniowej, która stanowić będzie wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonania utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych poprzez oczyszczenie i odcinkowe odtworzenie rowów. Istniejące przepusty pozostają bez zmian. Zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. 3. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym, z dostosowaniem do możliwości finansowych, przyjęto następujące konstrukcje: 3.1. Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 0+000 do km 0+155 • nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm o grub. 20 cm, stabilizowana mechanicznie • istniejące podłoże utwardzone kruszywem. 3.2. Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 0+155 do km 0+500 • nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm o grub. 15 cm, stabilizowana mechanicznie • istniejące podłoże utwardzone kruszywem. 3.3. Konstrukcja poboczy: od km 0+000 do km 0+155 • 20 cm tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm, stabilizowanym mechanicznie, • istniejące pobocze żwirowo-gruntowe. od km 0+155 do km 0÷500 • 15 cm tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm, stabilizowanym mechanicznie • istniejące pobocze żwirowo-gruntowe. 4. Zakres robót: 4.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym km 0+000,00 do km 0+250 – 0,25 km 4.2. Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, głębokość 10˙cm km 0+175 do km 0+220 str. lewa km 0+230 do km 0+250 str. lewa – 36,00 m2 4.3. Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, dodatek każde dalsze 5˙cm głębokości, krotność = 2 – 36,00 m2 4.4. Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20˙cm – 36,00 m2 4.5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii V-VI. Istnieją ce podłoże utwardzone kruszywem od km 0+000 do km 0+0+004 oraz od km 0+004 do km 0+0+250 – 712,40 m2 4.6. Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10˙cm km 0+005 do 0+010 szer. 1,0 m śr. grub. 4 cm – 0,20 m3 4.7. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm od km 0+000 do km 0+0+004 od km 0+004 do km 0+0+155 – 446,40 m2 4.8. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy do łącznej grub. 20 cm krotność = 13 – 446,40 m2 4.9. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7˙cm od km 0+155 do km 0+250 – 266,00 m2 4.10. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy do łącznej grub. 15 cm, Krotność=8 – 266,00 m2 4.11. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10˙cm, nakłady podstawowe km 0+020 do km 0+059 – 11,70 m2 4.12. Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10˙cm - WYRÓWNANIE ROZMYTYCH POBOCZY km 0+031 do km 0+041 str. prawa śr. grub. 5 cm – 0,15 m3 4.13. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm od km 0+000 do km 0+155 szer. 0,30 m obustronne – 93,00 m2 4.14. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości do łącznej grub. 20 cm, krotność = 13 – 93,00 m2 4.15. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm od km 0+155 do km 0+250 szer. 0,30 m obustronne – 57,00 m2 4.16. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości do łącznej grub. 15 cm Krotność = 7 – 57,00 m2 4.17. Oczyszczanie rowu z namułu, bez naruszania skarp, grubość namułu 20˙cm km 0+000 do km 0+210 str. Lewa – 210,00 m 4.18 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20 cm Km 0+210 do 0+250 strona lewa – 40,00 m 4.19. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV. Uzupełnienie poboczy km 0+004 do km 0+155 obustronnie szer. 0,20 m – 12,08 m3 4.20 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV od km 0+155 do km 0+250 szer. 0,20 m, grub. 0,15 m – 5,70 m3 4.21. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie grunt I-III. Dowóz gruntu z dokopu. Km 0+000 do 0+250 szer. plantowania 0,50 m strona prawa Km 0+000 do 0+250 szer. plantowania 1,20 m strona lewa – 425,00 m2 Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-05-30 - Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych – transport wraz z materiałem na 2024 rok
Dodano: 2024-05-06 - „Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2024 roku”
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie
Dodano: 2024-04-12 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SIENIAWA W M. DYBKÓW, WYLEWA I CZERCE
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej nr G 108455 R Grzegorzówka - Zabratówka w m. Grzegorzówka w km 0+342 – 1+340
Dodano: 2024-03-11 - Remonty nawierzchni bitumicznych dróg w 2024 roku na terenie miasta Krosna
Dodano: 2024-03-11 - Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-06 - Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja infrastruktury "Elektryka" oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka” – II etap
Dodano: 2024-02-16