Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231”. Zakres robót od km 0+000 do km 0+257,24 tj.: 257,24 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Istniejąca droga gminna nie jest drogą publiczną. Początek drogi od jezdni ul. Rudawskiego. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej, o szer. ok. 2,5 m i na początkowym odcinku przebiega w częściowym zagłębieniu terenu (jarze), wykonanym w okresie wcześniejszym w celu zmniejszenia spadku podłużnego. Teren pasa drogowego jest wąski o szerokości do 5, 0 m, spadek podłużny liczony w osi istniejącej drogi na początkowym odcinku sięga do 24%. Taki stan wymaga wykonania robót ziemnych w celu zmniejszenia spadku, co spowoduje częściowe zajęcie sąsiednich nieruchomości. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu w kierunku pasa drogowego ul. Rudawskiego, z uwzględnieniem naturalnej retencji, Istniejąca nawierzchnia gruntowa posiada znaczne zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym i w sposób znaczny powoduje utrudnienia w ruch u pojazdów mechanicznych 2. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z modernizacją drogi dojazdowej do pól, będzie wykonana w istniejącym śladzie. Jezdnia i pobocza oraz urządzenia odwadniające i zabezpieczające, usytuowane będą w istniejącym pasie drogowym, Roboty ziemne na odcinku od km 0+005 do km 0+080 wymagać będą wejścia w teren działek sąsiednich nr: 232, nr 224/4, dla wykonania skarp wykopów. Początek przebudowy drogi od w km 0+000 zaś koniec w km 0+257,24. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: • Klasa drogi D (dojazdowa), • Prędkość projektowa: Vp = 30 km/h, • szerokość jezdni: 2,50 m, • pobocza utwardzone 0,30 m, • pobocza ziemne 0,20 m, • nawierzchnia odcinkowo: z płyt betonowych ażurowych i z tłucznia kamiennego, Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nowej konstrukcji d rogi, tj. podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu JOMB ułożonych odcinkowo na podsypce cementowo- piaskowej, wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego, wykonaniu ścieku betonowego, wykonaniu utwardzenia poboczy kruszywem łamanym wykonaniu umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi typu MEBA oraz wykonaniu robót wykończeniowych, tj. plantowaniu skarp wykopów i nasypów oraz uporządkowaniu spływu wód opadowych. 3. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Załącznik nr 5, "Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg"- pkt. 5.6. 1. Drogi o ruchu kategorii KR1, z zastosowaniem nawierzchni z płyt betonowych ażurowych oraz w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje: 3. 1 Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+080 • nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych typu JOMB 100x75x12,5 cm, zbrojonych dwuwarstwowo • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 5 cm • podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm o grubości warstwy 20 cm stabilizowana mechanicznie • istniejące podłoże gruntowe — zagęszczone do wskaźnika ls=1 , 00. Cechy techniczne płyty Jumbo: • Kształt: prostopadłościan • Wymiary: 100x75x12, 5cm, • Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339 • Zbrojenie: podwójne - siatka z prętów grubości 6 mm, • Klasa betonu użytego do produkcji płyty jumbo: C25/30 • Powierzchnia jednej płyty jumbo brutto: 0,75 m2 • Powierzchnia czynna biologicznie w jednej płycie jumbo: • Powierzchnia otworów: 11,6% (0,0874 m2) • Powierzchni beton u: 88,4% (0,6626 m2) • Waga - płyta JOMB o wymiarach 100x75x12, 5cm waży około 165kg Zastosowane płyty winny być wytwarzane i produkowane w oparci u o kompleksową dokumentację techniczną i winny posiadać stosowne dokumenty stanowiące podstawę do wbudowania 3.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+080 do km 0+257,24 • nawierzchnia z tłucznia kamiennego 3 J , 5/63 mm o grub. w-wy 15 cm • podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm o grub. warstwy 20 cm, stabilizowana mechanicznie • istniejące podłoże gruntowe — zagęszczone do wskaźnika Is-1,00. 3.3. Konstrukcja poboczy: Pobocza na odcinku od km 0+000 do km 0+257,24 • 15 cm utwardzenie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm stabilizowana mechanicznie. • istniejące podłoże gruntowe — zagęszczone do wskaźnika ls=1, 00. 3.4. Ściek betonowy Na odcinku od km 0+000 do km 0+080 na dużym spadku podłużnym jezdni, w celu zabezpieczenia spływu wód opadowych zaprojektowano: • ściek betonowy korytkowy 60x50x1 5, • podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 grub. 5 cm • podbudowa mieszanki niezwiązanej 0/63 mm grub. 20 cm stabilizowana mechanicznie. • istniejące podłoże gruntowe — zagęszczone do wskaźnika ls=1, 00. 3.5. Umocnienie skarp Na odcinku od km 0+000 do km 0+080 na dużym spadku podłużnym drogi, zaprojektowano • płyty ażurowe typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm • podłoże z humusu grub. 5 cm • istniejące podłoże gruntowe Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych zawarto w załączniku graficznym - rys. nr 5 "Przekroje normalne / konstrukcyjne". Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi: nawierzchnia jezdni drogi z płyt betonowych ażurowych typu JOMBO 160,00 m2 nawierzchnia jezdni drogi z tłucznia kamiennego 443,10 m2 pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 154,34 m2 ściek betonowy korytkowy 80,00 m2 umocnienie skarp z płyt betonowych ażurowych typu MEBA 192,00 m2 Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach