Gmina Głogów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8515123, 8515124 , fax. 17 8515120
- Data zamieszczenia: 2015-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów Małopolski
ul. Rynek 1 1
36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 8515123, 8515124, fax. 17 8515120
REGON: 69058207400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wysoka Głogowska na łącznej długości 220 mb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wysoka Głogowska na łącznej długości 220 mb. Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie górnej warstwy podbudowy tłuczniowej gr 20 cm - 880 m2 - wykonanie odmulenia rowu przydrożnego - 220 mb - roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl Szczegółowy zakres robót określają przedmiary stanowiące załącznik do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: -Dokumentacji Projektowej. -Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, -Przedmiarach Robót, Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub w załącznikach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie nazw lub znaków towarowych - to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331216
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.glogow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną