Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2019-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pomysk Mały - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1) Wykonanie robót budowlanych związanych z Modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pomysk Mały na działkach nr 132, 209/1 i 209/2 (na długości ok 496 m). Zakres robót obejmuje: • ścinanie i karczowanie krzaków oraz ścinka drzew, • usuniecie humusu, • roboty ziemne, • wykonanie koryta o głębokości 20 cm, • wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm, • wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej warstwy wiążącej grubości 4 cm, • wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej warstwy ścieralnej grubości 3 cm • wykonanie nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto – gliniastych – pobocza • przełożenie (dopasowanie płyt jumbo do nowo budowlanej nawierzchni • regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowych 2) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; e) dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu robót ( stanowiącego załącznik nr 1 do umowy) zgodnego z pozycjami kosztorysowymi przedmiarów robót załączonych w SIWZ; f) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; g) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi; h) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; i) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; j) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego k) dostarczenie zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Tuchomie.
Dodano: 2024-03-21 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Trankwice
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Zielonki
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojano (ul. Świętego Józefa, Wrzosowa, Jana Chrzciciela)
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ul. Renklodowej w Pierwoszynie
Dodano: 2024-02-23 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-01-25 - Równanie i profilowanie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-28 - Budowa chodnika w miejscowości Radziejewo
Dodano: 2023-10-27