Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Mąkoszyce

Urząd Gminy Santok ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, ul. Gorzowska 59
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7287510, 7287518 , fax. 095 7287511
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Santok
    ul. Gorzowska 59 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 095 7287510, 7287518, fax. 095 7287511
    REGON: 00054845900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Mąkoszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia budowa/modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: - długość: 1000 mb - szerokość: 3,7 m planowanej nawierzchni - rodzaj podbudowy: żwir drogowy - rodzaj nawierzchni: kliniec łamany - powierzchnia nawierzchni: 3700 m2 - ilość warstw: 2 o łącznej grubości 20 cm Lokalizacja - dz. nr 17, obrębu Mąkoszyce. Dodatkowo należy wykonać podcięcie i usunięcie gałęzi z poboczy na modernizowanym odcinku drogi. Roboty pozostałe niezbędne do wykonania zadania. Wykonawca musi uwzględnić pozostałe roboty niezbędne do wykonania zadania, które nie są ujęte w przedmiarze i dokumentacji, a które wg Wykonawcy należy wykonać. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego przedmiaru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem składania ofert - wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Forma wniesienia wadium musi być zgodna z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Santoku BS Santok 19 8372 0008 0000 0316 2000 0008. UWAGA! Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert tj. 15.07.2014r. znajduje się na koncie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.santok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach