Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- Przebudowa drogi w miejscowości Cetyń- ETAP III

Gmina Trzebielino ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, Wiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 580 253 , fax. 598 580 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebielino
    Wiejska 15
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 598 580 253, fax. 598 580 167
    REGON: 77097956500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- Przebudowa drogi w miejscowości Cetyń- ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej (z istniejącą nawierzchnią gruntową) w 2 odcinkach t/j odcinek I od km 0+000 do km 0+278 o długości 278mb i odcinek II od km 0+017 do 0+407,8 o długości 390,8mb , szerokości 2,80m i 3,0m polegającej na wykonaniu nawierzchni z płyt zbrojonych typu IOMB o wymiarach 100x75x12,5 typ C ułożonych śladowo 2x1,0 m z pasem pomiędzy płytami o szerokości 0,8 m oraz całą szerokością jezdni z obustronnymi poboczami o szerokości 1,0m utwardzonymi kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, na zjazdach i w miejscach gdzie zachodzi konieczność poprzecznego przejeżdżania włączając się do ruchu, przewiduje się ułożenie płyt na pełnej szerokości. Planuje się wykonanie zjazdów utwardzonych płytami IOMB oraz kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Geodezyjne wytyczenie projektowanych odcinków drogi. 2. Karczowanie krzaków znajdujących się w pasie drogowym. 3. Wykonanie wykopów i nasypów (zgodnie z załączonymi przekrojami poprzecznymi i załącznikami nr 1a i1b) z wbudowaniem stosownego materiału w nasyp pozwalającego uzyskać na podłożu pod konstrukcję nawierzchni wymagany projektem miń. wskaźnik zagęszczenia wynoszący 0,98 w tym wykonanie badań geologicznych. 4. Wykonanie nawierzchni jezdni z płyt zbrojonych typu IOMB o wymiarach 100x75x12,5 typ C ułożonych śladowo 2x1,0m z pasem pomiędzy płytami o szerokości 0,8m na zagęszczonej w-wie gr. 10cm z kruszywa naturalnego oraz zjazdów (zgodnie z planem syt. i załącznikami nr 2a i 2b). 5. Uzupełnienie pasa pomiędzy płytami kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 o gr. 12,5cm z zagęszczeniem. Dopuszcza się wbudowanie „kruszbetu” 0/63 pozyskanego z przekruszenia czystego gruzu betonowego (nie zawierającego nadziarna) z zaklinowaniem w-wy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 uzyskując łączną gr. 12,5cm z zgęszczeniem. 6. Wykonanie poboczy umocnionych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 12cm z zgęszczeniem o szer. 1,0m. Dopuszcza się wbudowanie „kruszbetu” 0/63 pozyskanego z przekruszenia czystego gruzu betonowego (nie zawierającego nadziarna) z zaklinowaniem w-wy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 uzyskując łączną gr. 12,5cm z zgęszczeniem. 7. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15cm oraz z płyt IOMB o wym. 100x75x12,5 typ C (zgodnie z planem syt. i załącznikiem nr 3). Dopuszcza się wbudowanie „kruszbetu” 0/63 pozyskanego z przekruszenia czystego gruzu betonowego (nie zawierającego nadziarna) z zaklinowaniem w-wy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 uzyskując łączną gr. 12,5cm z zgęszczeniem. 8. Ułożenie przepustów pod zjazdami i drogą z rur PCV karbowanych typu AROT fi 400 i 500mm na zagęszczonym fundamencie z żwirowym gr. 20cm (zgodnie z planem syt. i załącznikiem nr 4). 9. Umocnienie poprzez zabrukowanie wlotów i wylotów przepustów pod drogą i wjazdami brukowcem (kamieniem polnym) ułożonym na betonie. 10. Wykonanie, pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych w sposób doprowadzający do kształtów wskazanych w załączonych przekrojach poprzecznych przy zachowaniu spadków podłużnych zapewniających odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego. 11. Wykonanie kpl. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem o zgłoszeniu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego. 12. Po wykonaniu wszystkich robót budowlanych uprzątnięcie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego naruszonych i zdegradowanych terenów przyległych do pasa drogowego i mających związek z robotami budowlanymi. 13. Po wykonaniu wszystkich robót sporządzenie kosztorysu powykonawczego niezbędnego do rozliczenia się z instytucją dofinansowującą zadanie. - Zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji zamówienia celem samodzielnego rozpoznania warunków prawidłowego wykonania zadania i uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, prawidłowej oceny zakresu robót i zawarcia umowy. - Realizacja inwestycji winna zapewnić poszanowanie występujących w obszarze placu budowy uzasadnionych interesów osób trzecich, w tym zapewnianie dostępu do drogi publicznej. - Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci dokumentacji technicznej. - Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 200,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w B.S. Bytów o/Kołczygłowy 66 9321 0001 0031 5393 2000 0010 z adnotacją „wadium na przetarg pn. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- Przebudowa drogi w miejscowości Cetyń - ETAP III b) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; c) gwarancjach bankowych; d) poręczeniach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 3) W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Gmina Trzebielino. 4) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 5) W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, bez potwierdzenia tych okoliczności, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, a także termin obowiązywania gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą oraz miejsce i termin zwrotu gwarancji. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 10) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: -odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy*; -zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna zawierać następujące dokumenty:  Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ.  Uprasza się o dołączenie szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego przez Wykonawcę;  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SIWZ;  Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, (jeśli dotyczy)  W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 2) Oferta składana przez konsorcjum lub spółkę cywilną winna zawierać następujące dokumenty:  Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, podpisany przez pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej,  Uprasza się o dołączenie szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego przez Wykonawcę;  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SIWZ;  Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3) ppkt 1-4 specyfikacji;  Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, (jeśli dotyczy)  W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Uwaga: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta, oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach