Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, położonej na terenie wsi Boczki-Świdrowo.

Urząd Gminy Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Komunalna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 272 30 00 , fax. 086 272 25 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grajewo
    ul. Komunalna 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 272 30 00, fax. 086 272 25 22
    REGON: 45000539700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-grajewo.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, położonej na terenie wsi Boczki-Świdrowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, położonej na terenie wsi Boczki-Świdrowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający niżej określone warunki: 1.1) Wymagania określone w ust. 1 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 1.2) Informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być przedstawione wg wzorów formularzy zawartych w niniejszej SIWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1) Potencjał kadrowy - osoba wskazana na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp, zamawiający żąda: 1.1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy pzp - wg Załącznika Nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Celem potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia wg Załącznika Nr 3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. IV pkt 2.1. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2 Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy, jeżeli Wykonawca nie posiada wystarczającego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia własnym staraniem. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1) Polisa lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.1) Kompletny i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1. 5.2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5.3) Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy pzp Wykonawca występujący jako konsorcjum musi przedstawić pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę oraz określić sposób prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), 6. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 6.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski, zamiast dokumentów określonych wyżej, składa odpowiednio do wymaganych dokumenty wymienione w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów /.../ (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 6.2) Dokumenty te są składane w formie oryginałów, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 6.3) Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzonej w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grajewo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach