Przetargi.pl
MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE CEDYNIA

GMINA CEDYNIA ogłasza przetarg

  • Adres: 74-520 Cedynia, pl. Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914317808 , fax. 914144162
  • Data zamieszczenia: 2023-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CEDYNIA
    pl. Wolności 1
    74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914317808, fax. 914144162
    REGON: 811684580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE CEDYNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, obejmująca modernizację dróg w Gminie Cedynia. Inwestycja została podzielona na dwa zadania opierające się na modernizacji dróg gminnych.Zadanie nr 1 - „Modernizacja drogi gminnej w m. Piasek na działce o nr. ewid. 447 obręb Piasek”.Zadanie nr 2 - „Modernizacja drogi gminnej w m. Lubiechów Dolny na działce o nr. ewid. 252 obręb Lubiechów Dolny”Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1„Modernizacja drogi gminnej w m. Piasek na działce o nr. ewid. 447 o. Piasek”.Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. ew. nr 447,448, 411, 365, 394 o. Piaski, w miejscowości Piaski, w gminie Cedynia, powiat Gryfiński, woj. Zachodniopomorskie.Początek opracowania zlokalizowany jest na zjeździe z drogi powiatowej. Koniec opracowania znajduje się na wysokości granicy z działką 474. Szerokość jezdni wynosi 5,50-3,50 m – jezdnia bitumiczna. Pochylenie na odcinku z nawierzchni bitumicznej jest dwustronne o wartości 2%, natomiast dla jezdni z brukowca pochylenie jest jednostronne w stronę projektowanego rowu odwadniającego o wartości 2%. Szerokość chodnika wynosi 1,80 m z kostki brukowej betonowej o wymiarach 10x20 cm. Planuje się wykonanie poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5 mm, C90/3 gr. 15 cm. W ramach zadania zaprojektowano modernizację ist. kanalizacji deszczowej.W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się między innymi:• Rozbiórka ist. nawierzchni z brukowca,• Wycinka drzew w niezbędnym zakresie,• Prace ziemne i korytowanie,• Wykonanie konstrukcji nawierzchni zgodnie z przyjętym układem warstw,• Wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni,• Przebudowa ist. zjazdów przez dowiązanie ich wysokościowe do modernizowanej drogi,• Modernizacja istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2„Modernizacja drogi gminnej w m. Lubiechów Dolny na działce o nr. ewid. 252 o. Lubiechów Dolny”Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. ew. nr dz. ew. nr 252, 342, 269, 343 obręb Lubiechów Dolny w miejscowości Lubiechów Dolny, w gminie Cedynia, powiat gryfiński, woj. Zachodniopomorskie. Długość przebudowywanych odcinków to około 883,82 mb. Początek opracowania zlokalizowany jest na granicy działki z pasem drogowym drogi wojewódzkiej o numerze działki 203 o. Lubiechów Dolny. Koniec opracowania znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatowa o numerze 1392Z. Szerokość jezdni wynosi 5,50-3,40 m – jezdnia bitumiczna/ potrójne powierzchniowe utrwalenie/ płyty śladowe, betonowe. Pochylenie na projektowanym odcinku jest dwustronne o wartości 2%,. Szerokość chodnika wynosi 1,80 m z kostki brukowej betonowej o wymiarach 10x20 cm. Planuje się wykonanie poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5 mm, C90/3 gr. 15 cm. W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się między innymi:• Rozbiórka ist. nawierzchni na projektowanym odcinku,• Prace ziemne i korytowanie,• Wykonanie konstrukcji nawierzchni zgodnie z przyjętym układem warstw,• Wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni,• Wykonanie powierzchniowego utrwalenia trzykrotnego• Wykonanie drogi śladowej z płyt PDTP,7. Zakres robót realizowany będzie w oparciu o dokumentację zatwierdzoną przez Starostę Gryfińskiego, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik do SWZ oraz wzór umowy. Dokumentacja projektowa wraz ze stosownymi pozwoleniami i uzgodnieniami, w formie załączników dla zadania 1 i zadania 2 zostaje dołączona do dokumentów zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,tj.: posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi, o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN ( słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi w całości spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów wiedzy i doświadczenia członków konsorcjum, w celu wspólnego spełniania warunku udziału w postępowaniu. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotu udostępniającemu mu zasoby wiedzy i doświadczenia.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują, albo będą dysponować minimum:- jedną osobą Kierownika Budowy, posiadającą łącznie:• uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 t.j.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220 t.j.).• oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży drogowej;W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania przez wykonawcę jedną osobą na więcej niż jedno stanowisko, pod warunkiem spełniania warunku doświadczenia i uprawnień przez tą osobę.Ww. osoba powinna biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazana osoba nie wykazuje się biegłą znajomością języka polskiego wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres realizacji umowy, w celu realizacji zamówienia.5. Informacje dodatkowe:Uwaga - ilekroć w swz jest mowa o:- „Budowie lub przebudowie” należy przez to rozumieć odpowiednio budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.)- „Kierowniku Budowy” lub „Kierowniku Robót” należy przez to rozumieć kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach