Przetargi.pl
Modernizacja dróg transportu rolniczego

Gmina Stare Kurowo ogłasza przetarg

  • Adres: 66-540 Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 76-15-052 , fax. 0-95 76-15-102
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Kurowo
    ul. Daszyńskiego 1
    66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie
    tel. 0-95 76-15-052, fax. 0-95 76-15-102
    REGON: 21096678600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugstarekurowo/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg transportu rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg transportu rolniczego w podziale na dwa zadania częściowe tj.: - Zadanie 1: w m. Przynotecko [działka ewidencyjna nr 42 obręb Przynotecko] na odcinku o długości 0,979 km; - Zadanie 2: w m. Stare Kurowo – ul. Wiejska [działka ewidencyjna nr 399 i 903 obręb Stare Kurowo na odcinku o długości 0,493 km; Zakres zadania obejmuje wyprofilowanie i zagęszczenie podbudowy, ułożenie masy mineralno-bitumicznej gr 5 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100), w tym: dla zadania 1 w kwocie 4 000,00 zł; dla Zadania 2 w kwocie 2 000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości łącznej lub ustalonej dla poszczególnych części zamówienia, jeśli jego oferta dotyczy jednego z zadań.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, 5. Dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty). Pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach