Przetargi.pl
Modernizacja dróg na terenie Gminy Sienno

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg na terenie Gminy Sienno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni 7 odcinków dróg na terenie gminy Sienno, w tym: - na 6 odcinkach - z nawierzchni utwardzonych kruszywem drogowym na nawierzchnie bitumiczne asfaltowe - na 1 odcinku – wykonanie nakładki asfaltowej Prace budowlane obejmą: roboty pomiarowe, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie i zagęszczanie, wymianę przepustów drogowych, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy, zjazdów, umocnienia nasypów, ustawienie oznakowania drogowego, umocnienie rowów. Przebudowa obejmie następujące odcinki dróg: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 190529W w miejscowości Trzemcha Górna. Działka nr 301, odcinek o długości 660 mb i szerokości 3,0 mb. Korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym, ustawienie oznakowania drogowego – 1 szt. 2) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Siennie ul. Kościelna działka nr 1500. Odcinek o długości 155 mb i średniej szerokości nawierzchni asfaltowej ok. 4,80 mb., wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym, warstwa ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, umocnienie krawędzi jezdni, regulacja zasuw wodociągowych i studzienek kanalizacyjnych ustawienie oznakowania drogowego – 1szt. 3) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Jaworska Wola działka nr 507. Odcinek o długości 660 mb i szerokości 3,0 mb. korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym. 4) Przebudowa drogi gminnej nr 190506W w Jaworze Soleckim działka nr 485. Odcinek o długości 433,25 mb i szerokości 3,0 mb. korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, zjazdy i pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym, kanalizacyjnych ustawienie oznakowania drogowego – 1szt. 5) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Jawor Solecki działki nr 9/1 i 13/1. Odcinek o długości 403 mb i szerokości 3,5 mb. korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, zjazdy i pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym, ustawienie oznakowania drogowego – 1szt. 6) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze działka nr 436. Odcinek o długości 115 mb i szerokości 3,0 mb. korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym. 7) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze działka nr 439. Odcinek o długości 162 mb i szerokości 3,0 mb. korytowanie, poszerzenie, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy średnio 10 cm, warstwa wiążąca i ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego, pobocza szerokości 0,5 mb utwardzone kruszywem łamanym. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna, - stanowiące załącznik do SIWZ. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i Specyfikacją techniczną. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonanie prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych przedmiarami robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placów budowy, wytyczenie granic pasa drogowego, likwidacja placów budowy, uporządkowanie terenu po budowach oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane specyfikacji technicznej, przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji specyfikacji technicznej, przedmiarach robót, kosztorysach ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu 1.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi zał. Nr 4 do SIWZ. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu: - kosztorys ofertowy. Suma wartości podanych w kosztorysie musi być zgodna z kwotą oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach