Przetargi.pl
Modernizacja dróg na terenie gminy – droga z Waplewa w kierunku Jadamowa

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg na terenie gminy – droga z Waplewa w kierunku Jadamowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac budowlanych związanych z realizacją zadania ujętego w budżecie Gminy Olsztynek pn. „Modernizacja dróg na terenie gminy – droga z Waplewa w kierunku Jadamowa”. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje ok. 1 700,00 mb drogi gruntowej znajdującej się na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 58, obręb Waplewo oraz 439, obręb Witramowo, gmina Olsztynek. a. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w szacowanej ilości ok. 100,0 m3. Wykonanie odwodnienia drogi – ewentualne odcinki rowów odwadniających. b. Roboty drogowe: • Stabilizacja podłoża cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20,0 cm. Długość odcinka drogi wynosi 1700,00 mb natomiast szerokość jezdni 4,5 m co daje ok. 7 650,00 m2. • Warstwa kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10,0 cm. Warstwa na zastabilizowanej nawierzchni. Długość odcinka drogi wynosi 1700,00 mb natomiast szerokość jezdni 4,5 m co daje ok. 7 650,00 m2. • Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,5 m z kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm. Grubość poboczy po zagęszczeniu 15,0 cm.3. Sprzęt niezbędny do wykonania zadania: • równiarka samojezdna, • walec wibracyjny samojezdny, • walec statyczny samojezdny, • zespół do stabilizacji gruntu. 4. Zamawiający przedstawia przedmiar robót, który nie stanowi samoistnej podstawy do wyceny, jest jedynie pomocniczy. 5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie celem określenia szczegółowego zakresu robót – ilości wykonywanych robót. Zamawiający podkreśla, iż koszty wizji w terenie ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach