Przetargi.pl
Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo, Sierpecka, 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    Sierpecka, 2
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    REGON: 611015773
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I obejmuje: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370241W w m. Ligówko na odcinku o długości ok. 0,85 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych; opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Choczeń – Żurawin o długości ok. 0,7 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370242W relacji Ligówko – Grabówiec na odcinku od km 0+450 do km 0+995 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu.Część II obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370203W relacji Adamowo – granica gminy (Sudragi) o długości ok. 2,34 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych; opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Osiek – Boguchwała o długości ok. 1,3 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanychCzęść III obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370214W relacji Sulkowo Rzeczne – Żurawinek o długości ok. 0,72 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370219W relacji Dobrzenice Małe – Dobrzenice Duże na odcinku od km 0+915 do km 1+744 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację RuchuCzęść IV obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji inwestycji „Modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dla części I – III – Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz że posiada opłaconą polisę w wysokości min. 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100), UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie spełnianie ww. warunku; dla części IV – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4) zdolności technicznej lub zawodowej dla części I – III - Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi; Ww. wykonane lub wykonywane prace muszą być potwierdzone dowodami określającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podanew walutach innych niż PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany. dla części IV – Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz w Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach