Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych we wsi Magnuszew Mały

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39 39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych we wsi Magnuszew Mały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wyrównanie nawierzchni drogi na odcinku o długości 1.580 mb (pozycja obejmuje mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni gruntowo - żwirowej), wzmocnienie i wyrównanie nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20 cm, na istniejącej nawierzchni na odcinku o długości 1.580 mb szerokość warstwy wyrównawczej - 5m, dostarczony żwir musi spełniać wymagania materiału do podbudowy dróg. mechaniczne profilowanie nawierzchni żwirowej na całym odcinku o długości 1.580 mb. i szerokości 5 mb Kruszywo powinno nadawać się do budowy nawierzchni żwirowych tj. jej uziarnienie powinno mieścić się granicach od 2 do 20 mm. oraz nie powinno zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych, a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru na materiały przewidziane do wbudowania. W przypadku zastosowania materiałów nie zaakceptowanych, Wykonawca dokona ich wymiany na polecenie Inspektora Nadzoru. Koszty z tym związane obciążają Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 PLN słownie: Jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo- Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 42 poz. 275 z 2007 r.; Nr 116 poz. 730 i 732; Nr 227 poz.1505 z 2008 r. oraz Nr 96 poz 620 z 2010 r. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W treści dokumentów Wykonawcy potwierdzającego wniesienie wadium składanego w innej formie niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w których Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą wynikać wprost z postanowień określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Makowie Mazowieckim Nr 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000 z dopiskiem wadium na Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Magnuszew Mały. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zaś oryginał polecenia przelewu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego żądanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto bankowe Gminy Szelków,Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed terminem składania ofert, jest to warunek bezwzględnie konieczny Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach