Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w latach 2013 - 2015 - projekt II

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w latach 2013 - 2015 - projekt II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Modernizacja dróg gminnych w latach 2013 - 2015-projekt II o łącznej długości 12060 mb i składającego się z 24 odcinków na terenie Gmina Chełmża. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego i załączoną dokumentacją projektową wykonaną przez Pana Kajetana Semrau działającego pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MELPROJEKT, z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Biskupa Michała Kozala 6/8, 86 - 812 Bydgoszcz oraz Pana Marcina Szerszenia działającego pod firmą Inżynieria Lądowa Marcin Szerszeń, z siedzibą w Unisławiu, Grzybno 21, 86 - 200 Unisław, zgłoszeniami robót budowlanych, przedmiarami robót mającymi charakter pomocniczy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej dla tego rodzaju robót oraz obowiązującymi normami i przepisami, a także zgodnie ze wskazaniami producentów zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze; 2) roboty rozbiórkowe; 3) roboty ziemne; 4) roboty nawierzchniowe tj. a) wykonanie warstwy odsączającej z piasku (punktowo), b) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 0/63 mm, c) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa wapiennego frakcji 16/22 mm lub z kruszywa sortowanego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (recycling) frakcji 5/25 mm, d) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami, e) wykonanie poboczy z gruzu betonowego sortowanego i pospółki drogowej. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu każdej drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapie zasadniczej (podstawowej) i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Toruniu; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 5) inne prace związane z procesem budowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50000 zł. ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach