Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg
- Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
Warszawska 169
09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
REGON: 61101591600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja dróg gminnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Sanniki. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w miejscowościach: Barcik, Brzezia, Brzeziny, Czyżew, Działy, Lasek, Lubików, Osmolin, Osmólsk, Sanniki, Staropól i Wólka. Zakres prac: 1. Rozbiórka warstwy spękanej nawierzchni asfaltowej oraz wywiezienie gruzu na teren nieruchomości, będącej własnością Gminy Sanniki położonej w Sannikach przy ulicy Warszawskiej - działka nr 75/3 ( materiał z rozbiórki przeznaczony dla Zamawiajacego). 2. Oczyszczenie i wyprofilowanie odkrytego podłoża gruntowego wraz z zagęszczeniem do odpowiedniego stopnia zagęszczenia. 3. Uzupełnienie powstałych ubytków kruszywem naturalnym do poziomu zapewniającego ułożenie właściwej grubości nawierzchni. 4. Ułożenie metodą poczwórnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowej, emulsją asfaltową i grysem kamiennym. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót oraz kosztorys szczegółowy opracowany własnym staraniem i na własny koszt oraz na własne ryzyko przez Wykonawcę, sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz o proponowaną przez Zamawiającego wizję lokalną w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233412-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, roboty budowlane w zakresie różnych nawierzchni. 4. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 7.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 7.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 7.4. Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 6.3.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie gminy Zatory
Dodano: 2024-06-28 - Remont drogi gminnej nr 290333W
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Główina
Dodano: 2024-06-22 - Budowa infrastruktury oraz odrestaurowanie zabytkowej fontanny z syrenką przy Pawilonie Głównym MCLCHPIG w ramach projektu „Historyczny Park Oddechowy w Otwocku” II
Dodano: 2024-04-22 - Budowa drogi dojazdowej do obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Opinogóra Górna
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja dróg gminnych w gminie Serock
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 340217W Sokołowo Parcele-Ulaski-Obryte, na odcinku w miejscowości Obryte
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Gostynin
Dodano: 2024-01-05 - Budowa ul. Norwida w Serocku
Dodano: 2023-11-10 - Remont drogi gminnej ulicy Drewnowskiego w Zegrzu
Dodano: 2023-11-09