Przetargi.pl
Modernizacja dróg dojazdowych do pól rolników poprzez wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego na terenie Gminy Przesmyki

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 412 311 , fax. 256 412 322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 256 412 311, fax. 256 412 322 w. 103
    REGON: 711582569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przesmyki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg dojazdowych do pól rolników poprzez wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego na terenie Gminy Przesmyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: "Modernizacja dróg dojazdowych do pól rolników poprzez wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego na terenie Gminy Przesmyki". 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty drogowe Część nr 1 „Modernizacja drogi dojazdowej do pól rolników poprzez wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego na terenie wsi Raczyny dz. nr 509, 511, 512”. Zakres tej części zamówienia obejmuje remont drogi na długości 1,847 km polegający na mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonaniu nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm oraz jej wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Część nr 2 „Modernizacja drogi dojazdowej do pól rolników poprzez wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego na odcinku drogowym Łysów - Zaborów dz. nr 169/2, 173” Zakres tej części zamówienia obejmuje remont drogi na długości 1,392 km polegający na mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonaniu nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm oraz jej wyprofilowaniu i zagęszczeniu. 3. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia opisują przedmiary robót, dokumentacja techniczna oraz STWIORB stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Wymagane cechy kruszywa drogowego: 1) spełniające normę PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach i budownictwie drogowym”. 2) Materiałem do wykonania dostawy może być wyłącznie kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego. Za ziarno łamane należy uznać ziarno o wszystkich płaszczyznach przełamanych i szorstkich. 3) Kruszywo nie może zawierać substancji szkodliwych w stosunku do środowiska wg odrębnych przepisów np. azbest, popioły; 4) Kruszywo nie może zawierać żadnych ciał obcych takich jak niesortowane kruszywo, drewno, szkło, plastik, drut, gwoździe, inne metale, domieszek gliny, itp. mogących pogorszyć wyrób końcowy; 5) Zamawiający w okresie dostawy kruszywa ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia 5 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 6. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarami robót STWIORB, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje, że czynności wykonane przez operatorów sprzętu budowlanego, musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o zatrudnieniu na budowie pracowników fizycznych wykonujących wyżej opisane czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy danej inwestycji, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w stosunku do siebie jak i swoich podwykonawców. 9. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy i nie złożenie oświadczenia w tym zakresie na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustaloną na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Dla części nr 1 - 3 500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset zł 00/100). 2) Dla części nr 2 – 2 500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset zł 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu GKIZp.271.4.2018 Część nr ……”. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Kosztorysy ofertowe sporządzone odrębnie dla każdej części zamówienia; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach