Przetargi.pl
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szczaniec

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Szczaniec 73
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3410379 , fax. 068 3410379
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Szczaniec 73 73
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 068 3410379, fax. 068 3410379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szczaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja następujących dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szczaniec: - droga nr 1 działka nr 798 długości 208,5 mb - droga nr 2 działka nr 1192 długości 238,5 mb - droga nr 3 działka nr 799 długości 255,0 mb - droga nr 4 działka nr 797 długości 175,0 mb - droga nr 5 działka nr 808 długości 207,50 mb Szerokość w/w pasów drogowych jest różna i waha się od 7 do 10 m. Drogi oznaczone numerami 1, 2, 3, 4 łączą się tworząc jednolitą całość. Droga nr 5 stanowi odrębny obiekt. Prace należy rozpocząć od geodezyjnego wytyczenia dróg. Na całej długości przedmiotowych dróg należy wykonać nawierzchnię z płyt betonowych typu PDTP o wymiarach 160x80x16 lub 120x80x16 w układzie parowym (droga z dzieloną nawierzchnią-dwukierunkową) na 10 cm podsypie z piasku gruboziarnistego. Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni przedstawiono na załączonych do opracowania rysunkach. Wolną 80 cm przestrzeń między betonowymi pasami należy umocnić nawierzchnią tłuczniową dwuwarstwową o grubości warstw po zagęszczeniu: 1. warstwa dolna 10 cm po zagęszczeniu 2. warstwa górna 7 cm po zagęszczeniu W identyczny sposób należy wykonać 40 cm pasy pomiędzy betonowymi płytami a poboczami dróg. Całkowita szerokość nawierzchni wyniesie: 2 x 80 + 80 + 2 x 40 = 320 cm Gabaryty dróg. Szerokość korony drogi 5,20 m. Osobne zagadnienie stanowią połączenia dróg oznaczone na planie zagospodarowania terenu jako szczegóły A i B. W miejscach tych w miejsce nawierzchni tłuczniowej należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na 5 cm posypce cementowo-piaskowej i 15 cm na podbudowie z betonu B - 10. Nawierzchnię z kostki należy zabezpieczyć od strony poboczy i nawierzchni tłuczniowej obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 wtopionym. Szerokość nawierzchni - 3,20 m Szerokość nawierzchni poboczy po -1,0 m Spadki poprzeczne nawierzchni - 3% Spadki poprzeczne poboczy- 5 % Prace ziemne - koryto należy wykonać za pomocą spycharek. Pozyskany z dna urobek może być wykorzystany do wykonania poboczy. Dno koryta wyprofilować i zagęścić. Na wyprofilowane i zagęszczone podłoże rozścielić podsypkę z piasku i zagęścić mechanicznie. Grubość warstwy odcinającej powinna wynosić 10 cm po uwałowaniu. Na zagęszczonej i wyrównanej warstwie piasku ułożyć płyty PDTP. Projektowane odcinki dróg są krótkie - około 200 mb, dlatego też należy ułożyć cały odcinek z płyt, a następnie przystąpić do wykonania nawierzchni tłuczniowej, oraz skrzyżowań z kostki betonowej. Nawierzchnię tłuczniową należy wykonać z tłucznia, klinca i miału bazaltowego. Wszystkie materiały betonowe wbudowane w nawierzchnię muszą posiadać aktualny atest. Przy wykonywaniu robót należy ściśle przestrzegać Polskich Norm a w szczególności: PN-84/5-96023 Konstrukcje drogowe podbudowy BN-64/8933-02 Drogi samochodowe - stabilizacja BN-72/8933-12 Drogi samochodowe, lotniska, podbudowy z betonu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 2. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. 2) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3) Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej. 5) Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku wykonawcy. 6) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) 3. Warunki rozliczenia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa o wynagrodzenie ryczałtowe obejmujące zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w dokumentacji projektowej. 2) Zamawiający rozliczy roboty stanowiące przedmiot zamówienia na podstawie faktury końcowej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, będącego załącznikiem do umowy, który będzie podstawą do płatności.. 4)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek ,przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki jego przeznaczenia oraz organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. 5)Zapłata za fakturę końcową nastąpić może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru ostatecznego. 4. Dostępność dokumentacji projektowej. 1) Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00. 2) Zamawiający może wypożyczyć na okres 3 dni komplet dokumentacji projektowej w celu jej powielenia przez wykonawcę, za kaucją w wysokości 1.000,00 zł, Utrata lub zniszczenie choćby części dokumentacji pozbawi pożyczającego wniesionej kaucji. 3) Na wniosek wykonawcy Zamawiający prześle kopię dokumentacji projektowej w wersji papierowej lub elektronicznej (płyta CD) w ciągu 5 dni od złożenia wniosku. Wykonawca pokrywa koszty przesłania i powielenia dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się na kwotę - 5.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 17 sierpnia 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300.000,00 zł każda, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - roboty drogowe. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 300. 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł), b)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) muszą wykazać, że a) każdy z osobna: posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 3) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 4) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. VI. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty. 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( przez co należy rozumieć np. zawodowe CV), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie. 6) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 8) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) wymienionymi w sekcji III.2.1) ogłoszenia. 2. Dokumenty składające się na ofertę : 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA . 2) Oświadczenia o : 1) udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, 2) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 3) dokonaniu wizji lokalnej. 3) Kopia dowodu wniesienia wadium. 4) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot. 5) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Zatwierdzony i zaparafowany wzór umowy. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( przez co należy rozumieć np. zawodowe CV), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie. 6) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 8) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) wymienionymi w sekcji III.2.1) ogłoszenia. 2. Dokumenty składające się na ofertę : 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA . 2) Oświadczenia o : 1) udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, 2) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 3) dokonaniu wizji lokalnej. 3) Kopia dowodu wniesienia wadium. 4) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot. 5) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Zatwierdzony i zaparafowany wzór umowy. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczaniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach