Przetargi.pl
Modernizacja DPS przy ul. Kluzeka 6 w Krakowie w celu dostosowania jednostki do wymogów prawa oraz potrzeb osób niepełnosprawnych

Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca" ogłasza przetarg

  • Adres: 31-222 Kraków, ul. Kluzeka 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4152592 , fax. 012 4152592 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca"
    ul. Kluzeka 6 6
    31-222 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4152592, fax. 012 4152592 w. 13
    REGON: 00029432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskluzeka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja DPS przy ul. Kluzeka 6 w Krakowie w celu dostosowania jednostki do wymogów prawa oraz potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni, modernizacja pralni, modernizacja pomieszczeń piwnicznych , ocieplenie budynku, likwidacja barier architektonicznych wokół budynku, modernizacja korytarzy Zakres robót to: Modernizacja kuchni Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację technologii kuchni oraz uzyskać opinię rzeczoznawcy lub Sanepidu 1.roboty rozbiórkowe rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka posadzek wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 2 ,okienka podawczego szt1 , odbicie tynków 2.roboty murowe obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm z cegły 3.roboty tynkowe tynki cementowo- wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, gładź gipsowa na ścianach i sufitach 4.roboty malarskie i okładzinowe usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian płytami PVC kuchni, zmywalni, wydawalni, flizowanie ścian magazynka podręcznego, obieralni, zaplecza pracowników kuchni, magazynka środków czystości płytkami na pełną wysokość ścian, 5.roboty podłoża i posadzki wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek z płytek terakotowych matowych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm zapleczu pracowników kuchni, magazynku środków czystości; ułożenie posadzek PCV zgrzewalnych w kuchni, zmywali, wydawalni, obieralni, ,magazynku podręcznym 6.roboty instalacji wod.- kan. Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i parteru wraz z wymianą podejść do przyborów , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., demontaż umywalek, zlewozmywaków ze stali nierdzewnej, montaż baterii ściennych przy basenach i zlewozmywakach na kuchni. Na zapleczu pracowników kuchni montaż brodzika o wym 90x90 cm., montaż kabiny prysznicowej półokrągłej z wypełnieniem ze szkła hartowanego gr 6 mm , uszczelka między kabiną a brodzikiem, uszczelką magnetyczną, podwójne kółka łożyskowane; WC wiszące montowane na stelażach typu GEBERIT( lub równoważne) do zabudowy lekkiej z deską sedesową amortyzowaną, przyciskiem spłukującym dwudzielnym; bateria prysznicowa termostatyczna z głowicami ceramicznym z wodooszczędną końcówką(perlator), bateria umywalkowa stojąca, baterie ścienne zlewozmywakowe szt 2, baterie ścienne wraz z wężami do basenów szt 2 z głowicami ceramicznymi. Wymiana instalacji gazowej. 7.roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej wymiana instalacji elektrycznej , wymiana gniazd wtykowe, montaż osprzętu elektrycznego typu LEGRAND lub równoważny, montaż opraw oświetleniowych zwieszanych ,w łazience oprawy oświetleniowej IP44 8.stolarka drzwiowa, wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi, drzwi w kolorze białym szt 4 , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie typu MASTERKEY, wymiana okienek podawczych wykonanego aluminium o wymiarach 160x60 rozsuwane wraz z zamkami, parapety okienek obłożone nakładkami ze stali nierdzewnej. 10.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową 11 wykonawca odpowiada za demontaż, zabezpieczenie, montaż istniejącego wyposażenia kuchni, .W razie jego uszkodzenia zobowiązany jest do jego niezwłocznej naprawy bądź odkupienia. 12 Wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową Modernizacja pralni Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację wentylacji pralni oraz zaprojektować klimatyzację prasowalni 1.roboty rozbiórkowe rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka posadzek wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 8 , odbicie tynków, rozebranie zabudowy ściennej szafami przesuwnymi szt 2 2.roboty murowe obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm z cegły 3.roboty tynkowe tynki cementowo- wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, gładź gipsowa na ścianach i sufitach 4.roboty malarskie i okładzinowe usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian komunikacji, magazynku brudnej bielizny, suszarni, pralni, prasowalni, szwalni, magazynku czystej bielizny płytkami na pełną wysokość ścian, 5.roboty podłoża i posadzki wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek PCV zgrzewalnych we wszystkich pomieszczeniach pralni 6.roboty instalacji wod.- kan. Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i parteru wraz z wymianą podejść do przyborów i urządzeń , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., demontaż umywalki, demontaż wanny, montaż wanny , montaż umywalki, wykonanie nowych odpływów połączonych na sztywno z urządzeniami 7.roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej wymiana instalacji elektrycznej , wymiana gniazd wtykowe, montaż osprzętu elektrycznego typu LEGRAND lub równoważny, montaż opraw oświetleniowych zwieszanych ,w łazience oprawy oświetleniowej IP44 8.stolarka drzwiowa, wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi, drzwi w kolorze białym , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie typu MASTERKEY, szt 6 10.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową 11 wykonawca odpowiada za demontaż , zabezpieczenie, montaż istniejącego wyposażenia pralni, .W razie jego uszkodzenia zobowiązany jest do jego niezwłocznej naprawy bądź odkupienia. 12 Wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową Modernizacja pomieszczeń piwnic Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację adaptacji pomieszczeń oraz ich wentylacji 1.roboty rozbiórkowe rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka wylewek wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 20 , odbicie tynków, 2.roboty murowe obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm z cegły, zamurowanie istniejących otworów zrzutowych w szachtach, poszerzenie otworu i szachu do montażu platformy zewnętrznej, zamurowanie otworu drzwiowego szer 80 cm szt1, poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża szt1 3.roboty tynkowe tynki cementowo- wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, 4.roboty malarskie i okładzinowe usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian komunikacji, projektowanych magazynów tj, jarzynowego, spożywczego, chłodni płytkami na pełną wysokość ścian, 5.roboty podłoża i posadzki wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych we wszystkich pomieszczeniach modernizowanych pom. piwnic 6.roboty instalacji wod.- kan. Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i parteru wraz z wymianą podejść do przyborów i urządzeń , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., montaż zlewozmywaka dwukomorowego wraz z baterią ścienną, wykonanie odpływów wraz możliwością przepompowywania wody do poziomu kanalizacyjnego na wysokość 2m 7.roboty instalacji elektrycznej Wykonanie zasilania pomieszczeń magazynowych , wykonanie odwodów gniazd wtykowych 230 szt 12 szt oraz 360 szt 2, wykonanie obwodu oświetlenia pomieszczeń piwnic, wykonanie zasilania platformy zewnętrznej , montaż tablicy zasilającej wraz z wyposażeniem 8.stolarka drzwiowa, wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 5 ; osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 80 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 16; osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 70 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 3, drzwi w kolorze białym , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie typu MASTERKEY, 9.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową Modernizacja korytarzy Wykonanie ścianki aluminowej z wypełnieniem szkłem bezpiecznym , w kształcie litery L o wymiarach dłuższy bok 2m x 1,60 wysokość ścianki 2,5 m wraz z drzwiami aluminiowymi dwudzielnymi o wymiarach 2,05x1,2 wypełnienie drzwi szkło bezpieczne.wraz z zamkiem i szyldem , zamek w systemie MASTERKEY Poszerzenie otworów drzwiowych szt 2 z wymiaru 80 cm do 90 cm wraz obróbka ościeży, wyrównanie poziomów posadzki korytarza przez ułożenie płytek antypoślizgowych w korytarzu . 6m2 Malowanie ścian korytarzy parteru farbą lateksową w kolorze pomarańczowym oraz żółtym - 300m2 Ocieplenie ścian budynku Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w załączonym przedmiarze robót Likwidacja barier architektonicznych wokół budynku roboty rozbiórkowe rozebranie istniejących nawierzchni asfaltowych chodników, dróg dojazdowych wraz z obrzeżami i krawężnikami roboty drogowe korytowanie , profilowanie, warstwy podbudowy, ułożenie geowłókniny pod drogami, ułożenie chodników z kostki betonowej gr 6 cm, ułożenie kostki brukowej gr 8 cm na drogach, ułożenie płyt ażurowych parkingowych. Kostka w kolorze szarym , pasy z dwóch stron chodników i dróg w kolorze czerwonym roboty instalacji elektrycznych wykonanie zasilania wraz z oddzielnym obwodem zasilania pod lampy ogrodowe, włączane przez czujnik zmierzchowy lub ręcznie, montaż puszki hermetycznej ziemnej do zasilania lampek - szt1 wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową zabezpieczenie roślin Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie roślin wzdłuż chodników. W razie zniszczenia dokonanie nowych nasadzeń szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączonych dokumentacjach projektowych, spec techn. wykonania i odbioru robót, założeniach programowych modernizacji kuchni, pralni pomieszczeń piwnicznych. przedmiarach robót stanowiący część składową niniejszej specyfikacji. Roboty będą realizowane w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, założeń funkcjonalno - użytkowych modernizacji kuchni , pralni, pomieszczeń piwnicznych KODY CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 2. Warunki dodatkowe: a)Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszty segregacji , wywozu śmieci, koszty badań. b)Prace prowadzone są w czynnym obiekcie c)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. d) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. e)Minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane 36 miesięcy. f)Minimalny okres udzielonej gwarancji na wbudowane materiały - 24 m-ce g)Wykonawca sporządzi kosztorys powykonawczy, stanowiący wraz z protokołem odbioru robót , podstawę do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Kosztorys powykonawczy będzie sprawdzony i zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. h)Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z niewłaściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. i)Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczeń w trakcie realizacji prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. j)Wykonawca przekaże Zamawiającemu pomieszczenia wysprzątane. k) Zamawiający przekazuje Wykonawcy robót pomieszczenia kuchni oraz pralni na okres 2 miesięcy. l) W przypadku przedłużenia robót w tych pomieszczeniach i nie uruchomienia ich działalności w przeciągu 2 m-cy wykonawca pokrywa koszty dziennego wyżywienia mieszkańców oraz koszty dziennego prania zlecanego na zewnątrz. m) Koszty te Wykonawca przejmuje od Zamawiającego już w pierwszym dniu opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000 zł ( słownie dwadzieścia tysięcy złotych00/100). 2.Wadim może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3 gwarancjach bankowych 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007r. Nr42,poz275) 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Dziale Administracji najpóźniej w dniu złożenia oferty do godz. 9:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 4.Wadium wnoszone wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 07 1240 4722 1111 0000 4854 3590 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 upzp 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 7.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie- art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskluzeka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach