Przetargi.pl
Modernizacja Domu Ludowego w miejscowości Wólka Turebska

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Ludowego w miejscowości Wólka Turebska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Domu Ludowego w miejscowości Wólka Turebska”. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku Domu Ludowego w Wólce Turebskiej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zbiornikiem na nieczystości ciekłe, przyłączem wody i utwardzeniem terenu. Dane techniczne obiektu: - konstrukcja/ technologia: częściowo z bala drewnianego, częściowo murowana, - liczba kondygnacji naziemnych – 1, - powierzchnia zabudowy przed rozbudową – 129,58 m2 - powierzchnia użytkowa przed rozbudową – 113,43 m2 - kubatura przed rozbudową – 586,20 m3 - wysokość przed rozbudową – 6,8 m - powierzchnia zabudowy po rozbudowie – 134,04 m2 - powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 108,68 m2 - kubatura po rozbudowie – 570,90 m3 - wysokość po rozbudowie – 6,26 m Zakres prac obejmuje m.in.: - rozbiórkę konstrukcji dachu wraz z pokryciem, - usunięcie okładzin ścian zewnętrznych (deski), - usunięcie okładzin wewnętrznych z płyt PCV, - usunięcie posadzek na gruncie we wszystkich pomieszczeniach, - powiększenie otworu w ścianie wewnętrznej z bala, - rozbiórka ścian murowanych do poziomu projektowanego wieńca, - rozbiórka istniejącego komina dymowego, - wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z pokryciem, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą, - wykonanie okładzin wewnętrznych sufitów i ścian, - wykonanie posadzki na gruncie, - wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, - wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych, - wykonanie okładzin ceramicznych ścian i posadzek, - wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej drzwiowej, - malowanie wewnętrzne, - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości płynne, - budowę przyłącza wodociągowego, - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku (instalacja WLZ, tablica obwodowa TO, Obwody odbiorcze, instalacja odgromowa, instalacja przyzywowa w toalecie dla niepełnosprawnych, instalacja teletechniczna), - utwardzenie terenu wraz z wykonaniem miejsc postojowych, - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: - wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej (roboty ziemne, roboty montażowe, wykonanie badań i prób), - wykonanie robót demontażowych – demontaż istniejących instalacji, - wykonanie instalacji wodociągowej (rurociągi, próby szczelności, płukanie instalacji, izolacja rurociągów, zawory, wodomierz, baterie umywalkowe i zmywakowa, wykonanie robót budowlanych), - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (rurociągi, wykonanie podejść odpływowych, czyszczak PCV, rura wywiewna, kratka podłogowa, montaż umywalek i zlewu, oraz ustępu z płuczką ustępową, przebicie otworów w ścianach, uszczelnienie otworów w ścianach, wykucie i uzupełnienie bruzd, obudowa pionów płytami gipsowo -kartonowymi), - wykonanie instalacji gazowej (rurociągi, montaż armatury, roboty budowlane), - wykonanie instalacji c.o. (rurociągi, próby szczelności, płukanie instalacji, izolacja rurociągów, montaż armatury, grzejniki, zawory i głowice termostatyczne, wykonanie robót budowlanych), - wykonanie technologii kotłowni (rurociągi, montaż armatury, montaż kotła kondensacyjnego 1 -funkcyjnego), - wykonanie robót rozbiórkowych (wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych, demontaż podokienników betonowych i stalowych, rozebranie: ścianek z cegieł, kominów, ścian wewnętrznych z bali, posadzek, podłóg drewnianych, legarów, okładziny sufitowej, obicia ścian drewnianych z desek, okładziny ściennej, ołacenia dachu, konstrukcji więźby dachowej, elementów pokrycia dachu, rynien i rur spustowych), - wykonanie robót ziemnych, - izolacje fundamentów (izolacje przeciwwilgociowe, izolacje cieplne, folia kubełkowa), - konstrukcję budynku (wykonanie stopy fundamentowej, uzupełnienie ścian, ułożenie nadproży prefabrykowanych, zbrojenie konstrukcji, wykonanie wieńca, montaż trzonu kominowego wentylacyjnego wraz z obmurówką z cegły dziurawki i wykonaniem izolacji termicznej, nakrywy żelbetowe), - konstrukcję dachu (murłaty, krokwie, ramy górne i płatwie, słupy, miecze i zastrzały, deskowanie połaci dachowej), - pokrycie dachowe (ołacenie połaci dachowych, izolacje z folii paroprzepuszczalnej, pokrycie dachów blachą, ułożenie blach okapowych, ułożenie gąsiorów, obróbki z blachy ocynkowanej powlekanej, montaż rynien dachowych i rur spustowych, izolacje z foli paroizolacyjnej, izolacje cieplne poziome z płyt z wełny mineralnej, wykonanie podsufitki z desek), - stolarkę okienna i drzwiową (osadzenie podokienników z blachy ocynkowanej powlekanej, montaż drzwi stalowych z ościeżnicą jedno i dwuskrzydłowych, montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych i ościeżnic regulowanych), - podłoża, posadzki, podłogi (podkłady na podłożu gruntowym, izolacje przeciwwilgociowe, izolacje cieplne z płyt styropianowych, posadzki cementowe, posadzki z płytek, wykonanie cokolików), - tynki i okładziny wewnętrzne (wykonanie okładzin z płyt gipsowo – kartonowych, okładziny z płytek,), - roboty wykończeniowe – malowanie, - elewację (ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej, ocieplenie ościeży, przyklejenie siatki, ochrona narożników wypukłych, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, wykonanie tynku mozaikowego, montaż systemowego daszku ze szkła), - zagospodarowanie terenu (korytowanie, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i ławy krawężnikowe, palisada betonowa, obrzeża betonowe, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, montaż barierki ze stali nierdzewnej), - wykonanie instalacji elektrycznej (przewody, tablice rozdzielcze, badania i pomiary, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazdowej, instalacja okablowania strukturalnego). 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT o ile jest niezbędny), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 4.Roboty i dostawy będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5.Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wykonaniem instalacji c.o. oraz wymianą instalacji elektrycznych – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami akrylowymi łatwo zmywalnymi, demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji, wykonanie badań instalacji odgromowej, montaż uchwytów na flagi i oświetlenia zewnętrznego, opaski wokół budynku itp. Uwaga: kolorystyka elewacji – wg wyboru i zaleceń Zamawiającego. 6.Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 7.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 6 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9.W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. 10.Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 11.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 12.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 13.Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie (będą w nim przebywać m.in. użytkownicy, interesanci, okoliczni mieszkańcy, Członkowie Koła Gospodyń Wiejskich) i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 14.Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 15.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 16.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty remontowo – budowlane, b)roboty instalacyjne – instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o., c)roboty instalacyjne – instalacja elektryczna. 16.1.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 16. pkt a, b, c. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 16. pkt a, b, c czynności tj. 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 16.3.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 16 pkt a, b, c czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 8) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 16 pkt a, b, c. 16.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 17.Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta w formie pisemnej. 18.Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 19.Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 20.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót budowlanych, - robót instalacyjnych sanitarnych, - robót instalacyjnych elektrycznych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 21.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 22.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 23.Wykonawca zobowiązany jest po zakończonym zadaniu opracować świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. 24.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy i kierownicy robót byli obecni na terenie budowy w trakcie realizacji robót danej specjalności. 25.Koszt dokonania wytyczenia geodezyjnego oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ponosi Wykonawca. 26.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego uruchomienia, sprawdzenia i ewentualnej regulacji po uruchomieniu przedmiotu zamówienia. 27.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dopuszczenia do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) – jeżeli dotyczy. 28.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń użytkowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy). 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9) tabelę cen elementów robót – (załącznik nr 9)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach