Przetargi.pl
Modernizacja Domu Ludowego w Laskach

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Ludowego w Laskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: I. Roboty budowlane: 1 Wykonać na podstawie projektu remont pomieszczeń kotłowni, klatki schodowej, piwnicy, piętra oznaczone w projekcie numerami pom. 1.11, -1.01, -1.02, -1.03, 2.03, 2.04, 2.02, 2.01, 2.05 w zakresie wykończenia wnętrz tj. : a) Posadzek w pom. -1.02, -1.01, 1.11, 2.03, 2.04, 2.02, 2.01, 2.05 b) Naprawa tynków i wykonanie gładzi w pom. -1.02, -1.01, -1.03 c) Malowania pom. 1.11, -1.01, -1.02, -1.03, 2.03, 2.04, 2.02, 2.01, 2.05, 1.07, 1.06 d) Montażu stolarki drzwiowej (D-3 x 2szt., D-1 x 2szt. i D-5 x 1szt. w piwnicy do pom. -1.02) Stolarkę drzwiową dostosować do już istniejącej. e) Wykonanie schodów betonowych do piwnicy wykończonych płytkami w pom. -1.03 i wykonanie schodów drewnianych rozkładanych, które będą składane do pom. 2.06 pierwszy schodek od góry przyjąć dł. 1m, po wykonaniu schodów do pom. 2.06 doprowadzić scenę do pierwotnego stanu. f) Ścian działowych na parterze w pom. 1.11 i na piętrze między pomieszczeniami 2.01, 2.03, 2.04 a 2.05 i pomiędzy 2.03 a 2.04 oraz 2.03, 2.04 a 2.02. g) Płytek podłogowych i ściennych (płytki ścienne należy wykonać tylko w pomieszczeniach 1.11, 2.03, 2.04) do wysokości ościeżnic drzwiowych - nie mniej niż 2.05m 2. Wykonać wieszaki przenośne na odzież dla 60 osób. 3. Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniami p.poż audyt energetyczny budynku. 4. Wykonać 3 szt. daszków z poliwęglanu przed wejściem do pom. 1.06, 1.01. 5. Wykonać zgodnie z projektem schody do pom. 1.13, 1.06, 1.01. Na schodach zewnętrznych założyć płytki. Kolor i rodzaj płytek ustalić na etapie wykonawczym z Zamawiającym. 6. Wykonać na podstawie projektu elewacje budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej Kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego kolor biały. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Laskach. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2 cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długość i szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację oświetlenia, rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie zamontować 7. Wykonać zgodnie z projektem licowanie płytkami klinkierowymi cokołu budynku kolor płytek brązowy. 8. Wykonać montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brąz. 9. zamontować kolanka przy rurze spustowej szt.3 10. Wykonać podbitkę okapową z PVC - kolor brązowy ustalić na etapie wykonawstwa. 11. Przy wykonywaniu prac budowlanych na piętrze należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wykonane tynki i barierkę w klatce schodowej. II. Roboty instalacyjne: Instalacje elektryczne: Wykonać na podstawie projektu instalację elektryczną, w tym: montaż opraw oświetlenia, gniazd włączników wpom. 2.01, 2.02, 2.03, 2.04, 2.05(na piętrze), w pom. 1.08, 1.09, zamontować gniazdka i podłączyć je do sieci, zamontować oprawę oświetleniową na zewnątrz budynku przed wejściem do pom. 1.01. Dokonać pomiarów instalacji elektrycznej. Instalacje wod-kan: 1. Wykonać na podstawie projektu instalację wod. - kan, na piętrze budynku , a) zamontować w pom. 2.03 umywalkę z baterią, ustęp z spłuczką ustępową, pisuar, b) zamontować w pom. 2.04 umywalkę z baterią, ustęp z spłuczką ustępową. Instalacja c.o. 1. Zamontować i podłączyć w kotłowni m.in.: a) kocioł olejowy z tablicą wraz z pompą obiegowa oraz naczyniem wzbiorczym, b) kanał spalinowy c) Półstałe urządzenie gaśnicze d) Wykonać zgodnie z projektem montaż instalacji c.o. Instalacja c.o. na parterze została wykonana w części (rozprowadzenie w posadzkach) -Zamontować i podłączyć na parterze do instalacji grzejniki. Na piętrze rozprowadzi instalację co z montażem grzejników. 2. Wykonać instalacje odgromową po wykonaniu ocieplenia. Roboty wentylacyjne: 1. Zamontować nawiewniki higrosterowane w oknach 2. Wykonać i zamontować kratki wentylacyjne. 3. Wykonać otwór w suficie podwieszanym i pokryciu dachowym w pom. 1.01 na wentylator oraz montaż wentylatora. III. WYTYCZNE DO WYCENY 1. W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 2. Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 3. Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 5. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejszą specyfikacją. 6. Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych, ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. Kody CPV 454530007 roboty remontowe i renowacyjne 452627008 przebudowa budynków Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych do opisanych w dokumentacji. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Filia w Woli Krzysztoporskiej nr konta 10 8973 0003 0010 0200 1496 0012 z adnotacją wadium w postępowaniu: MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BUDYNKU DOMU LUDOWEGO W LASKACH 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie: do dnia składania ofert do godz. 12:00. W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach