Przetargi.pl
Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo

Nadleśnictwo Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Leśna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 700 032 , fax. 542 700 032
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skrwilno
    ul. Leśna 5
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 700 032, fax. 542 700 032
    REGON: 91050786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo w Nadleśnictwie Skrwilno w celu utrzymania optymalnej wilgotności górnej warstwy gleby w okresie wegetacyjnym, a także zabezpieczenia uprawianego materiału szkółkarskiego przed przymrozkami. Zamówienie obejmuje modernizację technologii pompowni wraz z ujęciem wody z śródleśnego zbiornika naturalnego oraz budowę sieci rurociągów podziemnych wraz z podłączeniem do istniejących studni elektrozaworowych. Modernizacja technologii pompowni obejmuje wymianę i montaż urządzeń: • zestaw pompowy • system filtracyjny • automatyczny układ sterowania procesem nawadniania • instalacja elektryczna zalicznikowa wewnętrzna w stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych • montaż studni zalewowej DN 1500mm H=3,0m z wyposażeniem technologicznym w postaci pompy zalewowej • budowa rurociągu zalewowego DN 160 • wymiana zraszaczy W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: • Modernizacja ujęcia wody • Modernizacja technologii pompowni • Montaż rurociągu głównego • Wykonanie przeglądów serwisowych w okresie 5 lat użytkowania deszczowni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający zakres robót do wykonania i będących przedmiotem zamówienia w niniejszym zamówieniu został określony w: dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SIWZ, Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w projekcie budowlanym. Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami projektu budowalnego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wymagane warunki gwarancji, napraw w okresie gwarancji i przeglądów serwisowych: a) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta, nie krócej niż 24 miesiące na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. Wszelkie sprawy gwarancyjne, Nadleśnictwo będzie zgłaszało bezpośrednio do wykonawcy umowy a nie do producenta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i dokumentowania spraw gwarancyjnych związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do okazania dokumentów gwarancyjnych Zamawiającemu, przed rozliczeniem wykonania zamówienia. W przypadku wymiany części w okresie gwarancji na fabrycznie nowe, wykonawca udzieli na te części gwarancji takiej jak dla całego przedmiotu zamówienia lub gwarancji producenta, jeżeli taka byłaby korzystniejsza dla Zamawiającego. b) Na całość przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga min. 3 lat rękojmi. Wydłużenie okresu rękojmi stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca może udzielić dłuższej rękojmi wówczas uzyska dodatkowe punkty. c) Wykonawca zapewni okresowe przeglądy serwisowe deszczowni zgodnie z zaleceniami producenta w tym min. przegląd wiosenny i jesienny wymagany przez zamawiającego w okresie pierwszych 5 lat użytkowania deszczowni. Przegląd wiosenny i jesienny obejmuje koszty związane m.in. z :  dojazdem serwisu do Szkółki Leśnej Okalewo,  uruchomieniem deszczowni, kontrolą przepływu wody (przegląd wiosenny),  przeglądem i wymianą dyszy, filtrów itp.,  sprawdzeniem pracy działania filtrów piaskowych, dyszy, sondy ph,  usunięciem wykrytych usterek, regulacją i kalibracją urządzeń wyposażenia deszczowni, niezbędnych do prawidłowego działania systemu,  oczyszczanie systemu, spuszczenie wody z całego układu (przegląd jesienny). Przegląd jesienny i wiosenny należy wykonać w terminie do 14 dni od zgłoszenia przez zamawiającego. d) Koszty za przeglądy serwisowe o których mowa w pkt. c) pokryje zamawiający w oparciu o cenę wynikającą z oferty (zał. nr 9). Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przeglądów serwisowych przewidzianych przez producenta w celu zachowania kompleksowej gwarancji, oraz przegląd wiosenny i jesienny wymagany przez zamawiającego w okresie pierwszych 5 lat użytkowania deszczowni. Tryb pracy serwisu co najmniej 5 dni w tygodniu. e) Wykonawca zapewni, że użyte w trakcie przeglądów i napraw, części i materiały będą fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta, obowiązującymi przepisami oraz normami i normatywami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. f) Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy w okresie rękojmi do zamawiającego wynosić może maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zamówienia (pocztą elektroniczną). Czas reakcji serwisu stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili przystąpienia do naprawy. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez zamawiającego (w przypadku skomplikowanej naprawy lub braku dostępności części termin jej realizacji na wniosek wykonawcy będzie uzgodniony z zamawiającym). g) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeprowadzi na terenie Szkółki Okalewo szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia w uzgodnionym terminie. Wymagane warunki odnośnie szkoleń: • Szkolenie z obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji deszczowni – min 3 osoby. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wystąpienie na materiały musi zostać zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3) Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 4) Wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. 5) Wymagania stawiane wykonawcy: • Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót. • Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż. • Wykonawca zobowiązany jest do:  zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem oraz zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy,  do prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,  gromadzenia w sposób bezpieczny dla środowiska, odpadów niebezpiecznych dla środowiska powstałych w trakcie realizacji zamówienia oraz do przekazania ich specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów, wraz z okazaniem zamawiającemu dokumentów na potwierdzenie wypełnienie tego obowiązku,  gromadzenia w sposób bezpieczny dla środowiska odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji zamówienia oraz ich odprowadzenie na składowisko komunalne. 6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkółka Leśna Okalewo zlokalizowana na działce nr 3162, w miejscowości Okalewo, gmina Skrwilno, powiat rypiński, województwo kujawsko-pomorskie. 7) Wykonawca wykona pełna obsługę geodezyjną inwestycji zgodnie z przepisami rozporządzenia ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z dnia 21 luty 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (DZ.U. z 1995r, nr 25, poz. 133) wraz z opracowaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, którą w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia robót do odbioru końcowego złoży do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Potwierdzenie złożenia ww. opracowania wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie przedstawić zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO S.A. I O/Rypin, nr rachunku: 24 1240 3406 1111 0000 3150 9808 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Modernizacja deszczowni w szkółce Leśnej Okalewo” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5 W terminie składania ofert określonym w pkt 12.1. SIWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Wykazem przeglądów (sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika, c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), e) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ppkt. 2 ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. f) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 1 i art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) cen zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 7.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 3) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 2) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP (pkt 6.2. SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenia podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku, do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia. Dokumenty te odnoszące się do podmiotu trzeciego powinny zostać złożone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP (pkt 6.2. SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.1. lit. f SIWZ tj. III.4) f niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. f SIWZ wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 26 ust. 1 PZP. 7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.1. lit. f SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4. ppkt 1) lit. (a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną