Przetargi.pl
Modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Rebizanty

Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, Leśna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 878 005 , fax. 846 878 280
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Józefów
    Leśna 46
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 846 878 005, fax. 846 878 280
    REGON: 95001498900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jozefow.lublin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe/państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Rebizanty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Rebizanty, działka Nr 636, obręb ewidencyjny 0015 Rybnica jednostka ewidencyjna 061808_2 Susiec. Projektowane roboty budowlane: - Rozbiórka istniejącego budynku pompowni z zespołem pomp; − Budowa nowego budynku pompowni z zespołem pomp; − Wymiana studzienki wodociągowej przy budynku pompowni z murowanej na żelbetową prefabrykowaną (szczelna). Istniejąca studzienka murowana z cegły ceramicznej pełnej o wymiarach 1,2x1,4m, głębokość 1,4m. Nowa studnia o średnicy wewnętrznej 2,0m, głębokości 2,0m wyposażona w drabinkę wewnętrzną stalową; − Wymiana studni chłonnej przy budynku pompowni. Istniejąca studnia betonowa, średnicy 80cm. Nowa studnia chłonna z kręgów betonowych średnicy wewnętrznej 1,0m , głębokość 2,0m, nakrywa betonowa, właz żeliwny średnicy 60cm; − Wykonanie zasilenia w wodę deszczowni kompostowni; − Wykonanie instalacji deszczowni placu kompostowni z rur aluminiowych ułożonych na płytach betonowych; − Oczyszczenie i ponowne wykonanie powłoki malarskiej pomostu nad zbiornikiem wody z wymianą desek na pomoście; − Wymiana stalowej ocynkowanej rury zasysającej wodę ze zbiornika średnicy 110mm wraz z koszem ssącym; − Oczyszczenie i ponowne wykonanie powłoki malarskiej dwóch hydrantów naziemnych wraz z wymianą obudów zasuw przy hydrantach. Obudowy z rur betonowych o średnicy wewnętrznej 30cm; − Wymiana betonowych studni elektrozaworów. Istniejące studnie średnicy 80cm i głębokości od 1,5 do 2,0m. Nowe studnie betonowe średnicy 1,0m, głębokości 2,0m z betonową nakrywą i włazem żeliwnym, szczelne ( w sumie 12szt.); − Wymiana osłon rur zraszaczy na wszystkich kwaterach. Osłony z rur betonowych o średnicy wewnętrznej 30cm i głębokości 1,0m (w sumie 24+24+24+22=94). Nowe osłony powinny wystawać 25cm powyżej gruntu; − Wymiana rur zraszaczy (w sumie 94szt). Rury stalowe ocynkowane średnicy 25mm odciąć przed zaworem kulowym i nagwintować. Zamontować nowe zawory i rury zraszaczy o długości 1,2m; − Odtworzenie studni chłonnej do spuszczania wody z instalacji. Studnia z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej 2,0m i głębokości 3,0m z nakrywą betonową i włazem żeliwnym śr. 60cm; − Przedłużenie dwóch nitek deszczowni o 18m. Nitki zakończyć zraszaczem z osłoną z rury betonowej o średnicy wewnętrznej 300mm i długości 1000mm; − Wykonanie nowego zasilania elektrozaworów w studniach chłonnych; - Montaż 4 stacji pogodowych przy każdej kwaterze do monitorowania wilgotności i temperatury. Stacje wpięte w automatyczny system załączania systemu zraszania; − Dostawa i montaż dwóch kompletów (po 94szt.) zakończeń zraszaczy. Jeden komplet z dyszą standardową, drugi z dyszami do zamgławiania na czas przymrozków; − Remont pomostu technicznego przy zbiorniku wody; − Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku oraz sterowania systemem nawadniania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do 02.08.2019 r. godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. O/Biłgoraj Nr rachunku 44 1020 5385 0000 9802 0027 8663 Tytuł przelewu: „Wadium – Modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Rebizanty” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt 2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie zamawiającego – pokój nr 7 (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert. Kasa czynna jest w godzinach od 07:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oryginałów ww. dokumentów wadialnych wraz z ofertą w sposób umożliwiający ich późniejsze odłączenie od oferty i złożenie przez Zamawiającego w kasie oraz zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona. 9. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 4) do oferty wykonawca załącza pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach