Przetargi.pl
Modernizacja dachu papowego budynku mieszkalnego w Tarnowskich Górach przy ul. Bema 10-16.

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2009-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu papowego budynku mieszkalnego w Tarnowskich Górach przy ul. Bema 10-16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu polegająca na wykonaniu pokrycia z papy termozgrzewalnej dkd na istniejącym podłożu, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, oraz przebudowie kominów ponad dachem na budynku mieszkalnym budownictwa wielorodzinnego w Tarnowskich Górach przy ulicy Bema 10-16. Zakres robót obejmuje: 1/ Rozbiórkę kominów ponad dachem, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku; 2/ Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej wraz ze spoinowaniem i likwidacją nieczynnych środkowych kominów (zgodnie z opinią kominiarską); 3/ Wymianę włazu dachowego; 4/ Pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej w systemie dkd wraz z kominkami wentylacyjnymi; 5/ Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; 6/ Montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; 7/ Wymiana instalacji odgromowej; 8/ Wywóz gruzu, drewna, blachy itp. wraz z kosztami składowania i utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić na konto w Banku:BŚL S.A. O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem: wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na: Modernizacja dachu budynku mieszkalnego w Tarnowskich Górach przy ulicy Bema 10-16
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, a) Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wymianie pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej wraz z przebudową kominów w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 100.000,00 zł (brutto) każda. c) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub posiadać jednoznacznie określoną zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł d) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Spełnianie warunków udziału będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 4.Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z pomocą podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż wykona zamówienie siłami własnymi. 5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześnie niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach