Przetargi.pl
Modernizacja Dachu Oraz Pomieszczeń Dydaktycznych w Budynku Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Emila Godlewskiego w Nysie.

Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 48-303 Nysa, ul. Rodziewiczówny 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4310466-7 , fax. 0-77 4310466
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. Rodziewiczówny 1 1
    48-303 Nysa, woj. opolskie
    tel. 0-77 4310466-7, fax. 0-77 4310466
    REGON: 00009803900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Dachu Oraz Pomieszczeń Dydaktycznych w Budynku Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Emila Godlewskiego w Nysie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Dachu Oraz Pomieszczeń Dydaktycznych W Budynku Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Emila Godlewskiego w Nysie. Prace powyższe polegają na wymianie pokrycia dachu i modernizacji pomieszczeń dydaktycznych na podstawie opracowanego projektu budowlanego oraz kosztorysu inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. Nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24, a spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.4. Wykonawca musi udowodnić zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 (dwa) zadania o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania o wartości nie mniejszej niż 180 tys. zł. dla jednego zadania. 5.5. Posiadają lub maja zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzęt, gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 5.6. Udzielają minimum 3 lata gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania. 6.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 6.1.Na potwierdzenie spełnienia ww warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.7 SIWZ. 6.2. Ocena spełnienienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty według formuły (spełnia- nie spełnia) 6.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie np. kopii bez poświadczenia za zgodność z oryginałem lub złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie, a zatem i odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 7.1. Formularz ofertowy ( zał. Nr 6) cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto+ obowiązujący podatek VAT= cena brutto. 7.2.Oświadczenia - zał. Nr 3. 7.3.Wykaz robót realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat- zał. NR 4) 7.4 Dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu powierzonych mu części, branża elektryczna dane kierownika budowy (dołączyć uprawnienia) 7.5.Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujący osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 7.7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 7.8.Brak jakichkolwiek z ww dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr_nysa.wodip.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach