Przetargi.pl
Modernizacja dachu na budynku szkoły w Rudnie

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2520855 , fax. 012 2520802
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    ul. Ogrodowa 1 1
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2520855, fax. 012 2520802
    REGON: 00052690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu na budynku szkoły w Rudnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dach na budynku głównym: 1.Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z dachówki cementowej w ilości 421,85 m?,2.Demontaż istniejących łat,3.Rozebranie obróbek blacharskich,4.Wzmocnienie dwustronne krokwi, przyjąć należy średnio co drugą kroki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych).1.2 Forma wadium. 1.2.1 Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręc
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 U.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 1.2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.1.1.wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 1.2.1.2.wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień 1.2.2.Za spełnienie warunku będzie uważane: 1.2.2.1.wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia polegającego na remoncie dachu o podobnym zakresie i wartości minimum 50 000 zł brutto. 1.2.2.2.dysponowanie osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika robót, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane i będącą członkiem Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1. oraz 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie (z wyłączeniem pkt 1.1., który musi spełniać każdy z osobna) spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być zabezpieczone odpowiednią opłatą skarbową). 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje te zostały zawarte w punkcie III.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach