Przetargi.pl
MODERNIZACJA DACHU NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W OSTRÓDZIE, UL. OLSZTYŃSKA 7

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2011-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DACHU NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W OSTRÓDZIE, UL. OLSZTYŃSKA 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ostródzie, ul. Olsztyńska 7, zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do siwz), zdjęciami stanu istniejącego dachu (załącznik nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) modernizację dachu na budynku szkoły w zakresie: a) rozbiórki istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki - ok. 870,69 m2; b) rozbiórki istniejącego ołacenia dachu - ok. 870,69 m2; c) rozbiórki obróbek blacharskich - ok. 125,57 m2; d) pokrycia dachu papą zgrzewalną - ok. 149,76 m2; e) izolacji z folii polietylenowej - ok. 870,69 m2; f) ołacenia połaci dachowych - ok. 870.69 m2; g) pokrycia dachu dachówką zakładkową ceramiczną - ok. 870,69; h) wymiany rynien dachowych z blachy ocynkowanej - ok. 129,0 mb; i) wymiany rur spustowych - ok. 30,0 mb; j) uzupełnienia ław kominiarskich poziomych - ok. 20,0 mb. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. U w a g a: 1) Rozliczenie realizacji przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadzie wynagrodzenia ryczałtowego. 2) Przedmiar robót (zał. nr 4 do siwz) służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny ofertowej. 3) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dachu budynku szkoły objętego przedmiotem zamówienia. 4) Wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie szkoły ani na terenie do niego przynależnym. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.700,- PLN (słownie: dwa tysiące siedemset PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.05.2011r. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 16.05.2011r. o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach