Gimnazjum Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kostromska 50
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6490273 , fax. 044 6490273
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 5
ul. Kostromska 50 50
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6490273, fax. 044 6490273
REGON: 59071873700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim5pt.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu na budynku Gimnazjum nr 5 - segment B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na świetliku, - przegląd, wyprostowanie i drobne naprawy polegające na wstawieniu łatek z blachy, sprawdzenie mocowania obróbek blacharskich attyk, ścian, podokienników w świetliku, pasa nadrynnoweg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy prace odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda; b) wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, c) wskazać podstawowy i niezbędny sprzęt przewidziany do wykonania przedmiotowego zamówienia - sprzęt gwarantujący właściwą jakość robót: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 80.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 80.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim5pt.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 7 części: Część 1: ul. Sadowa 11; Część 2: ul. Łodzianki 6 - budynek mieszkalny, ul. Łodzianki 6 - budynek gospodarczy; Część 3: ul. Zana 2, ul. Tamka 3, ul. Ogrodowa 28; Część 4: ul. Radwańska 60; Część 5: ul. Skalna 13; Część 6: ul. Wrześnieńska 52; Część 7: ul. 1-go Maja 34.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 4 części: Część 1: ul. Abramowskiego 41; Część 2: ul. Aleksandra 11 - budynek mieszkalny, ul. Aleksandra 11 - budynek gospodarczy, ul. Dąbrowskiego 18 a; Część 3: ul. Rzgowska 46, ul. Wólczańska 230, ul. Demokratyczna 23; Część 4: ul. Rzgowska 35.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 2 części: cz. 1 - Rewolucji 86, cz. 2 - Franciszkańska 15
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg 84/2016 na Wykonanie robót dekarskich w podziale na 3 części: 1: ul. Ogrodowa 26; 2: ul. Przędzalniana 11; 3: ul. Wysoka 13
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
Dodano: 2016-06-27 - Remonty budynków Nadleśnictwa Spała
Dodano: 2016-04-15 - Roboty budowlane - remont dachów budynków w Leźnicy Wielkiej, remonty budynków w Leźnicy Wielkiej, w Nowym Glinniku, w Tomaszowie Mazowieckim, Gałkówku oraz remont węzła sanitarnego w Tomaszowie Mazowieckim. numer sprawy 28/ZP/16
Dodano: 2016-03-14 - ZP/69/2015 NA Remont pokrycia dachowego, naprawa tynków w klatce schodowej oraz wzmocnienie ściany kominowej w budynku mieszkalnym przy ul. Zgierskiej 48 w Łodzi.
Dodano: 2015-08-27 - Remonty budynków Nadleśnictwa Spała.
Dodano: 2015-08-24