Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2018-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano – montażowych przy modernizacji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie, zgodnie z dokumentacją (załącznik nr 1 do SIWZ) opracowaną przez „C2 Centrum Projektowe Magdalena Wilczyńska”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - modernizację dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie na podstawie projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót, - przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-03-05 - Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-01-05 - Wymiana pokrycia dachowego na nowe wraz z termomodernizacją dachu na budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Michała Drzymały w Brzostowie
Dodano: 2023-08-09 - Wykonanie robót budowlanych i instalacji CWU z wykorzystaniem instalacji solarnej w budynkach Centrum
Dodano: 2023-08-08 - Remont szatni w Kraszewicach (etap I)
Dodano: 2023-07-21 - REMONT CZĘŚCI DACHU BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE 2981 W ŚREMIE
Dodano: 2023-07-21 - Remont dachu wraz z remontem kominów wentylacyjnych budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20 października 16
Dodano: 2022-11-02 - Wymiana dachu w budynku H oraz wymiana okien na I piętrze budynku H wraz z pracami towarzyszącymi w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2022-08-24 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2021-04-22 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2020-12-31