Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku (dzielnica Wielopole). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku (dzielnica Wielopole) w zakresie obejmującym: - wzmocnienie konstrukcji nośnej dachu (naprawa, uzupełnienie, bądź częściowa wymiana), - wzmocnienie konstrukcji stropu wspierającego dach w części parterowej, - docieplenie połaci dachowej nad częścią wyższą (piętrową) oraz stropu w poddaszu nieużytkowym nad częścią parterową, - ułożenie nowego pokrycia dachowego - na ociepleniu jw. (w części wyższej) bądź na istniejącym pokryciu dachu (w części parterowej) z wymianą obróbek blacharskich i systemu odwodnienia dachu, - wymianę instalacji odgromowej (piorunochronnej). Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane z zakresu remontu lub wykonania nowych pokryć dachowych, każda o wartości minimum 80.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) wskazanie kierownika budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 5), 7) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osoby, którymi nie dysponuje, lecz będzie dysponował).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/52/EK
Dodano: 2015-09-25 - Remont pokrycia dachu na Segmencie A Szkoły Podstawowej nr 15 w Jankowicach
Dodano: 2015-08-26 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Katowicach przy ul. Gliwickiej 148a
Dodano: 2013-10-31 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkół Specjalnych nr 9 w Katowicach przy ul. Ścigały 17
Dodano: 2013-10-25 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Katowicach przy ul. Rataja 14
Dodano: 2013-10-24 - Remont budynku administracyjnego Obwodu Drogowego w Kłobucku przy ul. Pogodnej 1
Dodano: 2013-09-11 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Gimnazjum nr 5 w Katowicach przy ul. Granicznej 27
Dodano: 2013-07-12 - Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem wieloprzewodowego komina w istniejącym budynku administracyjno-biurowym Obwodu Drogowego w Kłobucku
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego - siedziby Urzędu Gminy Marklowice
Dodano: 2013-05-06